۵ سکانس واقعی از یک پرونده جنایی

وسط سناریوی دروغین، همسرم حلق‌آویز شد!

پسر جوان که در جریان درگیری مستانه پسر کشتی‌گیری را به قتل رسانده، در جلسه دادگاه مدعی شد، روز دعوا را به خاطر ندارد.
کد خبر: ۱۳۷۵۳۷۵
به گزارش جام جم آنلاین ، تحقیقات جنایی در این پرونده از هفتم مهر سال گذشته و با گزارش قتل پسرجوانی به نام امیرحسین در امیرآباد ورامین آغاز شد. با حضور تیم جنایی در بیمارستان مشخص شد، امیرحسین با دو ضربه چاقو به سر و سفید رانش و خونریزی شدید جان باخته است.

پدر مقتول در جریان تحقیقات به ماموران گفت: پسرم کشتی‌گیر بود و در شرکت نصب داربست کار می‌کرد. برادر صاحب شرکت با امیرحسین اختلاف داشت و چند بار با او درگیر شده بود.

متهم پرونده به نام حمید تحت تعقیب قرار گرفت و دو هفته بعد دستگیر شد. او در تحقیقات به قتل اعتراف کرد و گفت: چند بار که به شرکت برادرم رفته بودم با امیرحسین کل‌کل کرده و درگیر شده بودیم. آخرین بار هم به او فحش ناموسی دادم که از شرکت بیرون رفت. من آن روز مشروب خورده بودم و حال طبیعی نداشتم. به همین دلیل به سمت خانه پدری امیرحسین رفتم تا او را گوشمالی بدهم. آنجا با هم درگیر شدیم و با چاقویی که همراه داشتم او را زدم. قصد کشتن نداشتم و یک ضربه به پایش زدم.

پس از اعترافات پسر جوان و تکمیل تحقیقات، پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و حمید در شعبه دهم پای میز محاکمه قرار گرفت. در ابتدای این جلسه پدر و مادر امیرحسین برای قاتل پسرشان درخواست قصاص کردند. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: آن روز مشروب خورده بودم و حالت طبیعی نداشتم. به همین دلیل چیز زیادی از ماجرا به خاطر ندارم. حتی نمی‌دانم چه موقع با امیرحسین درگیر شدم. من و امیر‌حسین دوست بودیم. پزشکی قانونی اعلام کرده یک ضربه به سر و یکی به پای امیرحسین خورده. من آن روز یک چاقو داشتم. شاید او با یک نفر دیگر درگیر شده و قمه خورده است.
پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها