ساپینتو: زمان می‌خواهم
تاکتیک‌ها و سختگیری مربی پرتغالی استقلال برای موفقیت در لیگ ۲۲

ساپینتو: زمان می‌خواهم

مهاجمان در انتظار حضور در ترکیب اصلی استقلال

ترافیک در خط‌ حمله استقلال

با اعلام خبر اضافه شدن کاوه رضایی به ترکیب استقلال حالا این تیم یکی از پرمهره‌ترین تیم‌ها در خط حمله به شمار می‌رود و یکی از مسائلی که ممکن است ساپینتو، سرمربی استقلال را به چالش بیندازد، همین حضور پرشمار مهاجمان در این تیم است.
با اعلام خبر اضافه شدن کاوه رضایی به ترکیب استقلال حالا این تیم یکی از پرمهره‌ترین تیم‌ها در خط حمله به شمار می‌رود و یکی از مسائلی که ممکن است ساپینتو، سرمربی استقلال را به چالش بیندازد، همین حضور پرشمار مهاجمان در این تیم است.
کد خبر: ۱۳۷۵۱۸۱
نویسنده یگانه عصاری - گروه ورزش

ترافیک مهاجمان باعث شده رقابت‌ قابل توجهی برای حضور در ترکیب اصلی شکل بگیرد و از این جهت اردوهای آماده‌سازی آبی‌ها برای مهاجمان این تیم به شدت مهم و کلیدی خواهد بود. برای مشخص شدن ترکیب اصلی این تیم و حضور مهاجمانش باید تا شروع لیگ‌برتر صبر کرد. شهباززاده، مطهری، رضایی، بابایی، رمضانی و... کدام در ترکیب اصلی استقلال برای گل‌زنی تلاش می‌کند؟

خریدهای جدید

سجاد شهباززاده اولین خرید استقلال در پنجره نقل و انتقالات بود که پس از چند سال دوری از استقلال دوباره به جمع آبی‌پوشان پایتخت بازگشت. او فصل گذشته با ثبت ۹گل و ۵پاس گل با پیراهن سپاهان توانست عملکرد خوبی داشته باشد. پیمان بابایی یکی دیگر از خریدهای استقلال در این پنجره نقل و انتقالاتی بود که فصل گذشته در تراکتور توپ می‌زد. او در فصل گذشته موفق شد برای قرمزپوشان تبریزی ۵ گل به ثمر برساند اما باید دید این بازیکن در تمرینات آبی‌ها چه عملکرد خواهد داشت و آیا می‌تواند اعتماد سرمربی را جلب کند یا نه؟ آخرین مهاجم استقلال هم که چند روزی از حضور مجددش در استقلال می‌گذرد، کاوه رضایی است. رضایی که میان هواداران استقلال بسیار محبوب است، حالا با اضافه شدن به اردوی ترکیه به دنبال حضور در ترکیب اصلی و درخشش مجدد در استقلال است.

از مطهری تا یامگا

ارسلان مطهری مهاجم آبی‌ها گرچه فصل گذشته فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی نداشت اما در جمع آبی‌ها ماندگار شد با حضور ساپینتو احتمال حضور او در میان گلزنان اصلی استقلال هست. کوین یامگا اما یکی از ستاره‌های فصل قبل استقلال این فصل هم در این تیم حضور دارد و هواداران استقلال منتظر درخشش دوباره او هستند. یامگا با ۱۰گل زده و ثبت ۳پاس گل موفق شد تاثیر بسیار زیادی در قهرمانی آبی‌پوشان در رقابت‌های لیگ‌برتر داشته باشد. تاثیر قابل توجه این بازیکن در فصل پیش، قطعا ساپینتو را مجاب می‌کند تا درباره حضور این بازیکن در ترکیب تیمش، تدبیری بیاندیشد. آرمان رمضانی هم فصل قبل فقط ۲گل به ثمر رساند اما گل مهم او در بازی مقابل شهرخودرو توانست تک گل سه امتیازی استقلال را به ثمر برساند و آبی‌ها را یک گام به قهرمانی نزدیک‌تر کند.

چه کسی می‌درخشد؟

یقینا حضور استقلالی‌ها در اردوی ترکیه و اضافه شدن کاوه رضایی به تمرینات آماده‌سازی آنها یکی از مهم‌ترین عوامل رسیدن ساپینتو به ترکیب اصلی این تیم است. استقلالی‌ها که فصل قبل را با قهرمانی و ثبت رکوردهای متعدد به پایان رسانده‌اند، حالا منتظر شروع مجدد لیگ و درخشش ستاره‌های خود هستند و امید دارند آقای گل این فصل یکی از همین مهاجمان باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها