دکتر منوچهر فخری از اداره تعاون، کار و امور اجتماعی خواست هر چه سریعتر تعاونی های متخلف در حوزه مسکن را تعیین تکلیف و با افراد خاطی طبق قانون برخورد کند.
کد خبر: ۱۳۷۴۸۱۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در نشست شورای مسکن استان که با حضور مدیران عضو برگزار شد؛ اظهار کرد: رییس جمهور در سفر کرمانشاه تاکید کردند تمامی زمین های ادارات که قابلیت واگذاری در طرح جهش مسکن را دارند باید در اختیار این طرح قرار گیرد.

وی یادآور شد: این زمین‌ها متعلق به دولت است و باید در راستای حل مشکلات مسکن مردم و بر اساس قانون، در اختیار این طرح قرار گیرد.

دکتر فخری عنوان کرد: متاسفانه برخی دستگاه های اداری از واگذاری این زمین ها امتناع می کنند، که در نشست های بعدی شورای مسکن با این تخلفات برخورد می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: تعاونی‌های مسکن در استان برای حل مشکل مردم به وجود آمده اند ولی متاسفانه برخی از آن نه تنها مشکل مردم را حل نکرده اند بلکه برای دستگاه های اجرایی هم مشکلاتی را پدید آورده اند و شاهد مراجعه مداوم اعضای این تعاونی ها به استانداری هستیم.

معاون عمرانی استاندار خطاب به مدیران اداره تعاون، کار و امور اجتماعی گفت: بخشی از مشکلات این تعاونی‌ها به عدم نظارت کافی دستگاه‌های اجرایی بازمی‌گردد و اداره تعاون باید در این زمینه به وظیفه نظارتی خود عمل کند.

وی با اشاره به عملکرد نامناسب برخی تعاونی های مسکن در شهر کرمانشاه، خاطرنشان کرد: برخی تعاونی‌ها با عملکرد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها