آخرین وضعیت پیشرفت سد دشت پلنگ شهرستان دشتی؛

افزایش جبهه های کاری سد دشت پلنگ در دستور کار است

رییس اداره میراث‌ فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دشتی خبرداد؛

بررسی مشکلات صنعتگران و فعالان گردشگری

رییس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دشتی از بررسی مشکلات صنعتگران و فعالان گردشگری در این شهرستان خبر داد
کد خبر: ۱۳۷۴۶۴۰

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، غلام ‌رضا قائدی با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با نماز وحدت‌آفرین جمعه، میز خدمت این اداره در محل مصلی جمعه شهرستان دشتی تشکیل و مشکلات فعالان گردشگری، صنعتگران و هنرمندان شهرستان بررسی شد.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دشتی افزود: نیازمندی‌ها و موانع پیش روی تولید در حوزه صنایع‌دستی با حضور صنعتگران در نمازجمعه هم‌چون تسهیلات، مجوز کارگاه، مواد اولیه و دیگر مشکلات ارزیابی شد که امیدواریم با همکاری معاونت صنایع‌دستی در استان، نسبت به رفع معضلات در این زمینه چاره‌اندیشی و اقدام شود.

او ادامه داد: هم‌چنین برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی از محل تبصره ۱۸ بند الف، به علاقمندان فعالیت در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی، راهنمایی لازم انجام و نکات قانونی گفته شد.

قائدی در پایان خاطرنشان کرد: ما در شهرستان دشتی صنعتگران خوبی داریم که در رشته‌های عبابافی، حصیر‌بافی و گلیم‌بافی فعالیت می‌کنند و از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد انگیزه و حمایت از آنها استفاده خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها