غرفه سازی در گذشته بسیار دشوار بود اما امروزه از متریال های خاص برای کف سازی غرفه نمایشگاهی استفاده می شود.
غرفه سازی در گذشته بسیار دشوار بود اما امروزه از متریال های خاص برای کف سازی غرفه نمایشگاهی استفاده می شود.
کد خبر: ۱۳۷۴۵۷۴

مرکز خرید و فروش غرفه نمایشگاهی بهترین روش سفارش غرفه سازی محسوب می شود. قیمت اجاره غرفه نمایشگاهی نبشی به نسبت مدل های دیگر متفاوت است. این غرفه ها به شکل سفارشی طراحی و اجرا می شوند.

از سوی دیگر غرفه سازی نمایشگاهی بر اساس سطح نیاز مشتریان صورت می گیرد و طرح های خلاقانه نیز اجرا می شود. مثلاً قیمت فروش غرفه نمایشگاهی شبه جزیره ای بسیار گران است چون از طراحان بسیار حرفه ای برای ساخت این غرفه استفاده می شود. قیمت غرفه اسپیس فریم به نسبت سایر مدل ها ارزانتر است. تیم غرفه سازی در تهران و کرج سبک های جدیدی را به لیست کار خود اضافه کرده اند.

غرفه سازی نمایشگاهی نبشی (دو بر)

در مورد غرفه سازی نمایشگاهی سبک و مدل های مختلفی وجود دارد که بر اساس نیاز مشتریان در نظر گرفته می شود. یکی از مدل های غرفه های نمایشگاهی به صورت دو بر و نبشی هستند که از دو زاویه محدود برای یک سمت غرفه استفاده می شود. سمت دیگر غرفه ها راه ارتباطی مجری با مشتریان خواهد بود. برای اجرای غرفه نمایشگاهی نبشی باید هزینه بیشتری در نظر بگیرید چون نیاز به طراح دکوراسیون داخلی دارید اما امتیاز راه ارتباطی بیشتر با مخاطبان می تواند این هزینه ها را جبران نماید. این غرفه ها به صورت کاملاً تخصصی و سفارشی در مرکز خرید و فروش غرفه نمایشگاهی برای شما فراهم شده است. غرفه های نمایشگاهی نبشی به طور کلی از غرفه های پرطرفدار هستند و در صورتی که قیمت فروش این غرفه ها برای شما گران است می توانید از مشاوران بخواهید تا قیمت اجاره غرفه نمایشگاهی را در اختیار شما قرار دهند.

سفارش غرفه نمایشگاهی شبه جزیره ای

غرفه های شبه جزیره ای به قدری لوکس طراحی می شوند که قطعاً برای شما نیز جالب خواهند بود. این غرفه ها به شکلی طراحی می شوند که مشتری و فروشنده از سه زاویه با هم در ارتباط هستند. برای اجرای این محیط غرفه ای نیاز به طرح خلاقانه است و مجریان این غرفه ها باید بتوانند در ابتدا فضای مورد نظر را بسنجند. دقت کنید که فضای کافی برای اجرای غرفه های شبه جزیره ای نیاز است. غرفه های نمایشگاهی شبه جزیره ای برای کسانی که قصد تبلیغات گسترده دارند بسیار عالی است. قیمت فروش غرفه نمایشگاهی شبه جزیره ای نیز بر اساس نوع طرحی که دارد مشخص می شود اما معمولاً به واسطه متریال گسترده ای که برای این غرفه ها در نظر گرفته می شود قیمت اجرای آنها بالا است و باید کاملاً دقیق محاسبات لازم صورت بگیرد.

نوع دیگری از غرفه سازی به عنوان غرفه های جزیره ای وجود دارد که مشهور به غرفه های بلوکی نیز هستند. این غرفه ها طرفداران زیادی دارند. این غرفه ها برای معرفی کسب و کار می توانند انتخاب خوبی باشند. به طور کلی غرفه های نمایشگاهی جزیره ای از 4 زاویه شرایط ارتباط با مشتریان را فراهم می سازند. کف سازی غرفه نمایشگاهی بلوکی بسیار مهم است و باید اجرای آن به صورت کاملاً مستقل انجام شود. این غرفه ها ورود و خروج آسانی برای مشتریان در نظر می گیرند. شرایط برای پارتیشن بندی داخلی برای این غرفه ها وجود دارد و فضاسازی نیز به شکل اصولی صورت می گیرد.

دو دسته کلی در غرفه سازی

به طور کلی غرفه سازی شامل دو دسته کلی است. دسته اول غرفه های خودساز هستند که در آن از ایده ها و خلاقیت های مشتریان نیز استفاده می شود. این غرفه ها بر اساس نیاز و طراحی شخص ساخته می شوند. غرفه سازی های خوساز توسط گروه های طراح صورت می گیرد و دکوراسیون آن نیز بسته به نوع کسب و کار شما مشخص می شود. غرفه سازی خودساز معمولاً شامل متریال ام دی اف یا نئوپان است و بهتر است که در محیط سرپوشیده اجرا شود. چون در برابر آب و هوای نامساعد مقاومت لازم را ندارد.

غرفه های پیش ساخته دسته دوم در غرفه سازی هستند و در مرکز خرید و فروش غرفه نمایشگاهی این سبک از غرفه ها بیشتر مورد سفارش قرار می گیرند. در واقع سازه های غرفه از قبل ساخته شده اند و طراحی آنها نیز صورت گرفته است. اجرای سازه ها بر اساس فضای موجود و نوع کسب و کار شما در نظر گرفته می شود. البته که سازه های پیش ساخته خود شامل دسته بندی های مختلفی هستند.

انواع غرفه های پیش ساخته پرفروش

در غرفه سازی مدل های اسپیس فریم یا همان سازه های فضایی از دسته غرفه های بسیار با کیفیت محسوب می شوند. این سازه ها مدل های متفاوتی دارند و بر اساس سبک اجرایی می توانند بهترین گزینه باشند. سلیقه و کاربرد این غرفه ها نیز در اجرا مهم است. اسپیس فریم ها در واقع بست های اسپیس هستند که با هم ترکیب می شوند و شکل هندسی خاصی را در کنار هم ایجاد می کنند. برای اجرای این سبک نیاز به داربست های فلزی است. نیرو و وزن به موازنه شده روی زمین وارد می شود و امنیت لازم را فراهم می سازد.

غرفه های مدولار نیز طراحی شده اند که مهمترین ویژگی آنها گسترش پذیری بالا است. در این سبک از غرفه ها می توان سازه های نمایشگاهی در ابعاد بزرگتر را اجرا کرد. این مدل از غرفه ها طراحی و فضاسازی مخصوصی دارند. دسته دیگری نیز وجود دارد که پنل آلومینیومی نامیده می شود که شامل دیوارهای پیش ساخته از جنس آلومینیوم است و بسیار پرطرفدار است. کاربرد این سبک به طور کلی به واسطه وزن سبک و مقاومت خوبی که دارد ارزیابی می شود. سرعت بالا در راه اندازی و قابلیت چاپ دو طرفه تبلیغات از موارد مهم برای این سازه ها محسوب می شود. انعطاف پذیری بخش مهمی از این پنل ها محسوب می شود و البته که از نظر موقعیت اجرایی بی نظیر هستند.

 

 

جمع بندی

غرفه اسپیس فریم در سبک و مدل های متنوع اجرا می شوند. موقعیت غرفه سازی نمایشگاهی در سال های اخیر بسیار متفاوت در نظر گرفته شده است. اینطور که مشخص است قیمت اجاره غرفه نمایشگاهی به نسبت قیمت فروش آن ارزانتر و به صرفه تر است.

منبع: www.spacesazan.com 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها