مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار از احداث و بهره برداری از ۱۴ ایستگاه هوایی توزیع برق در شهرستان گرمسار خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۴۵۰۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان؛ مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار گفت: به منظور تغذیه برق مشترکان جدید شهرستان گرمسار، ۱۴ ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت سه هزار و ۵۵ کیلو ولت آمپر نصب و بهره برداری شد.

وی با اشاره به این مطلب بیان کرد: از آغاز سال جاری تا زمان حاضر، برای تامین برق اشتراک های جدید، سه هزار و 406 متر شبکه فشارضعیف و فشار متوسط احداث شده است.

رحمان اشرفی با عنوان این که در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی، دو هزار متر کابل خودنگهدار در نقاط مختلف شهرستان به اجرا درآمده یادآور شد: به منظور حفظ و نگهداری و ارتقای پایداری خطوط برق رسانی، عملیات اصلاح هفت هزار و 543 متر شبکه توزیع برق به اجرا در آمده است.

وی افزود: برای مشارکت در برنامه های گذر از پیک تابستان امسال، ۱۳۷ اشتراک صنعتی، کشاورزی و جایگاه سی ان جی، با این مدیریت تفاهم نامه همکاری منعقد کرده‌اند.

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار خاطر نشان کرد: از شروع سال ۱۴۰۱ تا به حال، ۱۳۰ پروژه عمرانی برق رسانی برای توسعه زیرساخت های برق رسانی این شهرستان با صرف اعتباری به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۳۳ میلیون ریال به انجام رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها