رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد؛

کشف تریاک از پژوی پنچر | دستگیری مرد اسلحه فروش

فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری شب گذشته ماموران پلیس با سوداگران مرگ که به هلاکت شش‌ شرور مسلح منجر شد، خبر داد و گفت: طی این درگیری، سرهنگ دوم علی برزگرپور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۱۳۷۴۴۳۲

به گزارش جام‌جم، سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این عملیات گفت: شامگاه دوشنبه سوم مرداد ماه ماموران تیم گشت پایگاه شهید خواجویی بهرامجرد از توابع کرمان، هنگام بررسی خودروهای عبوری به دو دستگاه خودروی پژو پارس و وانت مشکوک و به راننده خودروها دستور ایست دادند که هر دو راننده با افزایش سرعت از محل متواری شدند و بلافاصله ماموران اقدام به تعقیب آنها کردند.

وی افزود: طی عملیات تعقیب و مراقبت ماموران با توقیف خودروی وانت، ۶۹۷کیلوگرم موادمخدر شامل، ۵۰۸کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۱۸۸کیلو و ۴۱۰ گرم حشیش کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند و در ادامه در پی اعزام تیم کمکی از پلیس مرکز استان به محل درگیری، سرنشینان خودروی پژو پارس اشرار اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند که در مواجهه با آتش سنگین ماموران، عرصه را بر خود تنگ دیده و به سمت محورکرمان - بم متواری شدند. با توجه به سابقه شرارت و ناامنی این اشرار در منطقه جنوب شرق کشور، ماموران جان بر کف پلیس کرمان تمام توان خود را برای دستگیری این اشرار به کار گرفتند و سرانجام با تعقیب و مراقبت و آتش پرحجم ماموران در حوالی سه راهی راین، شش شرور به هلاکت رسیدند. طی این عملیات علاوه بر موادمخدر کشف شده، سه‌ قبضه سلاح کلاش، ۱۷قبضه خشاب و مقادیر زیادی فشنگ جنگی کشف و پنج‌ مامور پلیس مجروح و سرهنگ دوم علی برزگرپور به درجه رفیع شهادت نائل آمد. وضعیت مصدومان مساعد اعلام شده است.

هلاکت ۶شرور مسلح در درگیری با پلیس کرمان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها