یزد - کارشناس هواشناسی استان یزد گفت: سامانه بارشی از روز گذشته مناطقی از شرق و جنوب استان را تحت تاثیر قرار داد، اما فعالیت جدی آن از پیش از ظهر امروز در حوزه بافق و بهاباد یعنی جنوب شرق استان شروع می شود.
کد خبر: ۱۳۷۴۳۷۸

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد،سید عباس میرحسینی دراین خصوص اظهارداشت: سامانه بارشی از روز گذشته مناطقی از شرق و جنوب استان را تحت تاثیر قرار داد، اما فعالیت جدی آن از پیش از ظهر امروز در حوزه بافق و بهاباد یعنی جنوب شرق استان شروع می شود و کم کم به مناطق مرکزی، حتی شهر یزد، ارتفاعات شیرکوه و مناطق غربی استان کشیده شود.

و ی افزود: بارندگی ها تا روز پنج شنبه و جمعه ادامه خواهد داشت، شدت بارش ها در ساعات بعدازظهر امروز، پنجشنبه و جمعه خواهد بود، که عمدتا به صورت رگباری، رعد وبرق و تگرگ خواهد بود.

میرحسینی  تصریح کرد : شدت بارش ها بیشتر در مناطق جنوبی حوزه هرات و مروست ، ارتفاعات شیرکوه حوزه تفت و مهریز، مناطق غربی شهرستانی در حوزه ابرکوه، هرچند به صورت نقطه ای در دیگر نقاط استان هم اتفاق خواهد افتاد.

کارشناس هواشناسی استان گفت : اگر امروز بارش کم بود یا اتفاق نیفتاد، حتما می تواند در روز های پنجشنبه و جمعه اتفاق بیفتد چون بارش ها به صورت ناگهانی و غافلگیرکننده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها