جام‌جم برخی تخلفات پلتفرم‌های نمایش خانگی را مرور می‌کند

صف‌آرایی در برابر فضای امن فرهنگی

باید با اتخاذ یک روش مطلوب و متعادل، مانع از صدمه دیدن تولیدات پلتفرم‌‌های نمایش خانگی شد. کمک هرچه بیشتر دستگاه‌های متولی به ارتقاء تولیدات شبکه نمایش خانگی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است
کد خبر: ۱۳۷۴۲۲۵

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

 

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، با اشاره به نامه اخیر ساترا به رئیس سازمان صداوسیما در خصوص برخورد با پلتفرم‌های نمایش خانگی اظهار کرد: ضرورت دارد که با اتخاذ یک روش مطلوب و متعادل، مانع از صدمه دیدن تولیدات پلتفرم‌‌های نمایش خانگی شد.

وی با اشاره به دامنه وسیع مخاطبان شبکه‌های نمایش خانگی در کشورمان گفت: با توجه به استقبال اقشار و‌ سنین مختلف جامعه از تولیدات پلتفرم‌های نمایش خانگی، به نظر می‌رسد که متولیان این پلتفرم‌ها نیز باید سازوکار مناسب‌تری در راستای حفظ اصول و ارزش‌های اسلامی ایرانی در آثار و تولیدات خود داشته باشند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس همچنین با بیان اینکه ضرورت دارد فضا بیش از پیش برای ساخت و ارائه تولیدات متنوع و متناسب با علایق اقشار مختلف جامعه در‌ کشور فراهم شود، گفت: اقبال بیشتر مردم به آثار تولید شده در داخل کشور مترادف است با کاهش استقبال از شبکه‌های فارسی‌زبان ماهواره و از همین رو، کمک هرچه بیشتر دستگاه‌های متولی به ارتقاء تولیدات شبکه نمایش خانگی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها