مردتبعه افغانستان که به اتهام قتل زن ایرانی بازداشت شده بود، در تازه‌ترین تحقیقات قضایی به قتل نوعروس خود در روستای نجلای افغانستان نیز اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۳۷۳۵۳۰
به گزارش جام جم آنلاین، سعید، متهم جوان و تبعه افغانستان سال قبل غیرقانونی به ایران آمد و به عنوان سرایدار در خانه‌های شمال تهران کار می‌کرد. او در کنار خودرو‌های گرانقیمت کارفرماهایش می‌ایستاد، عکس می‌گرفت و در اینستاگرامش قرار می‌داد. او با این ترفند با دختران طرح دوستی می‌ریخت و از آن‌ها کلاهبرداری می‌کرد و غیب می‌شد. این در حالی بود که بیست و هشتم خرداد امسال، او در جریان ملاقاتی، آخرین زنی را که فریب داده بود در خانه‌ای اجاره‌ای در محله نامجو با ضربه چاقو به گردنش به قتل رساند و سپس با سرقت گوشی او فرار کرد که بعد از چند روز با دستور بازپرس محمد تقی شعبانی، دستگیر شد.

متهم به قتل روز یکشنبه، بیست و ششم تیر امسال راز قتل همسرش را نیز فاش کرد و در تحقیقات قضایی گفت: یک سال قبل از سفر غیرقانونی‌ام به ایران با خانواده‌ام در روستای نجلا در ولایت کاپیسا در شمال شرق افغانستان زندگی می‌کردم. در آنجا با زن جوان هم‌روستایی‌ام ازدواج کردم. شش ماه از زندگی مشترکمان می‌گذشت که با تغییر رفتار‌های نوعروسم به او مشکوک شدم. یک شب به خانه که بازگشتم مرد غریبه‌ای را دیدم که از درپشتی خانه فرارکرد. با شدت گرفتن درگیری او را با چاقو به قتل رساندم و فرارکردم. خانواده‌اش به خانه‌ام آمدند و آنجا را به آتش کشیدند. مدتی در روستا‌های مختلف پنهانی زندگی می‌کردم، زیرا می‌ترسیدم خانواده‌اش مرا پیدا کنند و در آتش بسوزانند. پس به ایران گریختم و در اینجا نیز زنی را کشتم، چون ۱۵۰ میلیون تومان به حسابش ریخته بودم و او پولم را پس نمی‌داد. با هماهنگی قضایی قرار شد خانواده همسر اول او نیز در دادسرای جنایی تهران حاضر شوند و شکایت خود را مطرح کنند.
 
منبع: روزنامه جام جم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها