سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه متاسفانه آمار بیماران مبتلا به کرونا در استان به سرعت در حال افزایش است  گفت: در طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد موارد ابتلا از ۸۷۴ نفر  به ۱۰۳۹ بیمار رسید.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه متاسفانه آمار بیماران مبتلا به کرونا در استان به سرعت در حال افزایش است گفت: در طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد موارد ابتلا از ۸۷۴ نفر به ۱۰۳۹ بیمار رسید.
کد خبر: ۱۳۷۳۰۰۹

هرمزگان-جام جم انلاین-سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه متاسفانه آمار بیماران مبتلا به کرونا در استان به سرعت در حال افزایش است گفت: در طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد موارد ابتلا از ۸۷۴ نفر به ۱۰۳۹ بیمار رسید.

 

دکتر فاطمه نوروزیان افزود : با بستری شدن ۱۵ بیمار جدید در بیمارستانهای استان تعداد بیماران بستری به ۳۴ بیمار رسید که تحت نظر می باشند.

 

سخنگوی دانشگاه با اشاره به اینکه: در حال حاضر از تعداد ۱۰۳۹ بیمار مبتلا به کرونا در هرمزگان ۱۰۰۵ نفر به صورت سرپایی و ۳۴ نفر بصورت بستری تحت درمان می باشند گفت: در طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ فوتی به دلیل کرونا در استان هرمزگان ثبت نشد و تعداد موارد فوتی کماکان دو هزار و ۶۱۶ نفر است همچنین در حال حاضر هیچ بیماری بدلیل کرونا در بخش مراقبتهای ویژه بستری نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها