مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: ظرفیت شبکه ارتباطات سیار استان به مناسبت ایام اربعین افزایش می‌یابد
کد خبر: ۱۳۷۲۵۷۱

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛  حشمت اسدی  افزود: با توجه به تجاربی که از اربعین سنوات قبل به دست آمده و به علت حجم گسترده زائرین عمده دغدغه دسترسی زائرین به تماس اضطراری جهت ارتباط با خانواده های خود است 
 
وی افزود: در شهر مهران، پایانه مرزی و جاده های منتهی مهران بستر خوبی ایجاد شده اما بعضی نقاط کور وجود دارد و برای بعضی نقاط افزایش ظرفیت پیش بینی شده که ۶ سایت پورتابل در مسیر جاده ای و شهری نصب خواهیم کرد زائرین به راحتی و سهولت در دسترسی به شبکه موبایل مطمئن و اینترنت پرسرعت موبایل داشته باشند.

مدیرکل شرکت مخابرات ایلام اظهار کرد: در پایانه مرزی مهران بنا به نیاز مانند سنوات گذشته تلفن های همگانی ایجاد خواهیم کرد که اگر زائرین به هر دلیلی مشکل موبایل داشتند بتوانند از شبکه تلفن ثابت استفاده کنند.

وی افزود: در حوزه خدمات امور مشترکین با ایجاد باجه در پایانه مرزی مهران در آنجا به زائرین در خصوص تعویض سیمکارت، رفع مشکل موبایل و . . . خدماتی ارائه می شود.

اسدی ادامه داد: از قبل پیش بینی های لازم صورت گرفته و ظرفیت اینترنت مهران به ظرفیت گیگا ارتقاء یافته و مشکل پهنای باند دیگر وجود ندارد و همچنین کلیه دستگاه های خدمات رسان از جمله نیروی انتظامی، امنیتی، اجتماعی درخواست دسترسی اینترنت پرسرعت داشته باشند آماده ارائه خدمات و همکاری در این زمینه به آنها نیز می باشیم.

وی گفت: در ایام اربعین دو تیم تخصصی در مرز مهران مستقر می باشند که یک تیم فنی برای نگهداری شبکه و تیم خدمات مشترکین برای ارائه خدمات تا پایان اربعین و خروج زائران از مرز مهران و استان ایلام دایر می باشد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه خدمات قابل توجهی از طرف شرکت مخابرات انجام شده همچنین نیازمندیها برای ایام اربعین بر اساس برنامه ریزی های سازمان محقق شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها