رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خبر داد

دستگیری زنان مواد فروش جنوب تهران | کشف بیش از 2 کیلو هروئین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام باند خانوادگی سوداگران مرگ و کشف بیش از 2 کیلو هروئین خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۲۴۱۲

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزییات این خبر افزود: متهمان که ۲ خواهر و یک جاری بودند با تشکیل باندی مجرمانه به توزیع هروئین می پرداختند.

وی گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به منظور تحقق اهداف سازمانی در خصوص انهدام باندهای فعال در منطقه شوش، هرندی و مولوی، مطلع شدند اعضای یک باند حرفه‌ای توزیع مواد مخدر به سرکردگی زن جوانی به نام «مرجان» ضمن تشکیل یک باند مجرمانه مبادرت به تهیه و توزیع گسترده انواع مواد مخدر در منطقه هرندی تهران با شیوه و شگردها خاص می کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد تهران ادامه داد: با عنایت به اهمیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد، اعضای باند بصورت بسیار ماهرانه در پوشش اجاره یک باب منزل مسکونی در منطقه دروازه غار اعمال مجرمانه خود را جامه عمل می پوشانند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت مواد فروشان ادامه یافت تا اینکه در نهایت ماموران که از مدت ها قبل مخفیگاه متهمان را زیر نظر داشتند با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیسی اقدام به ورود به مخفیگاه سوداگران مرگ کردند و ضمن دستگیری هر سه زن مواد فروش موفق شدند ۲کیلو و ۴۰۰گرم هروئین و مبلغ ۲۷۰میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر را کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهمان به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

منبع: پلیس تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها