قیمت فروش دلار امروز (سه‌شنبه، ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱) در صرافی‌ های بانکی با ۲۶ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۷ هزار و ۸۰۲ تومان معامله شد.
کد خبر: ۱۳۷۲۲۷۱

قیمت دلار در صرافی های بانکی امروز افزایش یافت. قیمت دلار نوسان دارد. علت افزایش قیمت دلار امروز در صرافی های بانکی چیست؟ آیا افزایش قیمت دلار در صرافی های بانکی همچنان رو به رشد خواهد بود؟ در ادامه آخرین قیمت دلار امروز در صرافی های بانکی را بخوانید.

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، نرخ فروش یورو امروز در صرافی‌های بانکی با ۲۴ تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۲۸ هزار و ۷۲۲ تومان معامله شد.

قیمت خرید هر دلار توسط صرافی‌ های بانکی امروز ۲۷ هزار و ۵۲۵ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۸ هزار و ۴۳۷ تومان اعلام شد.

علاوه بر این، بهای خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۷ هزار و ۶۴۶ تومان و نرخ فروش آن ۲۷ هزار و ۸۹۷ تومان بود.

این در حالی است که نرخ خرید یورو در این بازار ۲۸‌هزار و ۸۳۰ تومان و نرخ فروش آن نیز ۲۹ هزار و ۹۲ تومان اعلام شد.

همچنین، در سامانه نیما در معاملات امروز، حواله یورو به قیمت ۲۷ هزار و ۴۳ تومان فروخته و حواله دلار به بهای ۲۵ هزار و ۹۳۳ تومان معامله شد.

قیمت دلار در صرافی های بانکی افزایش یافت

دلار امروز در صرافی‌های بانکی به قیمت ۲۷ هزار و ۷۵۳ تومان معامله شد.

به گزارش مهر، نرخ فروش یورو امروز در صرافی‌های بانکی با ۲۰ تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۲۸ هزار و ۶۸۲ تومان معامله شد.

قیمت خرید هر دلار توسط صرافی‌های بانکی امروز ۲۷ هزار و ۴۷۶ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۸ هزار و ۳۹۷ تومان اعلام شد.

علاوه بر این، بهای خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۷ هزار و ۴۹۸ تومان و نرخ فروش آن ۲۷ هزار و ۷۴۸ تومان بود.

این در حالی است که نرخ خرید یورو در این بازار ۲۸ هزار و ۶۷۳ تومان و نرخ فروش آن نیز ۲۸ هزار و ۹۳۴ تومان اعلام شد.

همچنین، در سامانه نیما در معاملات امروز، حواله یورو به قیمت ۲۶ هزار و ۸۸۱ تومان فروخته و حواله دلار به بهای ۲۵ هزار و ۷۷۹ تومان معامله شد.

قیمت دلار و یورو در صرافی های بانکی و مجاز

در معاملات امروز، میانگین موزون فروش هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی ها به متقاضی خرید ارز، ۲۵۸۲۲ تومان تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار ایبِنا، بررسی تغییرات بهای دلار و یورو در معاملات سومین روز هفته نشان از تداوم ثبات نسبی نرخ خرید و فروش اسکناس آمریکایی در صرافی های مجاز دارد.

به گونه‌ای که جدیدترین نرخ های اعلام شده در ساعت ۱۴:۳۰ امروز (دوشنبه ۲ خردادماه ۱۴۰۱) نشان می دهد میانگین موزون (سامانه سنا بانک مرکزی) خرید هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های مجاز از مردم ۲۵۵۶۵ تومان و میانگین موزون فروش هر اسکناس دلار آمریکا در این صرافی ها به متقاضی خرید ارز، ۲۵۸۲۲ تومان تعیین شده است.

قیمت دلار در صرافی های بانکی | قیمت دلار افزایش یافت

همچنین در این صرافی‌ها، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس یورو از مردم ۲۷۷۹۹ تومان و میانگین موزون فروش هر اسکناس یورو به متقاضی خرید یورو نیز به رقم ۲۸۰۷۸ تومان رسیده است.

جدیدترین تغییرات قیمت دلار، یورو و درهم در سامانه نیما

بر اساس این گزارش، در ساعت ۱۴:۳۰ امروز، نرخ خرید حواله دلار آمریکا در سامانه نیما ۲۴۵۲۷ تومان و نرخ فروش حواله دلار آمریکا نیز به رقم ۲۴۷۵۰ تومان رسیده است. از سوی دیگر، نرخ خرید حواله یورو ۲۵۸۹۶ تومان و نرخ فروش حواله یورو نیز ۲۶۱۳۱ تومان تعیین شده است.

همچنین نرخ خرید حواله درهم امارات نیز در معاملات سومین روز کاری هفته، ۶۶۷۸ تومان و نرخ فروش حواله درهم امارات نیز به رقم ۶۷۳۹ تومان رسیده است.

قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی چقدر شد؟

جدیدترین نرخ های اعلام شده توسط بازار متشکل ارزی نشان می دهد در ساعت ۱۴:۳۰ امروز، نرخ اسکناس دلار آمریکا در بازار متشکل ارز ایران به رقم ۲۵۶۹۴ تومان و نرخ فروش این ارز در صرافی ها نیز به رقم ۲۵۹۵۱ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، نرخ هر اسکناس یورو در بازار متشکل ارز ایران ۲۷۹۳۹ تومان و نرخ فروش این ارز در صرافی ها نیز ۲۸۲۱۸ تومان تعیین شده است.

افزایش اندک قیمت دلار در صرافی های بانکی

قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۷ هزار و ۴۳۹ تومان اعلام شد.

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۷ هزار و ۱۶۶ تومان و ۲۷ هزار و ۴۳۹ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن ۱۳ تومان نسبت به روز گذشته افزایش یافت.

همچنین قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۴۴۲ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۷۲۷ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۱۰ تومان کاهش یافت.

همچنین تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه نرخ دلار در بازار متشکل ارز نیز ۲۷ هزار و ۳۳۸ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و ۵۸۵ تومان اعلام شد.

افزایش ۷۵ تومانی قیمت دلار در صرافی‌های بانکی

مهر نوشت: قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی با ۷۵ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۷ هزار و ۳۸۹ تومان معامله شد.

نرخ فروش یورو امروز در صرافی‌های بانکی با ۸۱ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۸ هزار و ۷۳۳ تومان معامله شد.

قیمت خرید هر دلار توسط صرافی‌های بانکی امروز ۲۷ هزار و ۱۶۶ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۸ هزار و ۴۴۷ تومان اعلام شد.

علاوه بر این، بهای خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۶ هزار و ۶۸۹ تومان و نرخ فروش آن ۲۶ هزار و ۹۳۱ تومان بود.

این در حالی است که نرخ خرید یورو در این بازار ۲۷ هزار و ۸۱۵ تومان و نرخ فروش آن نیز ۲۸ هزار و ۶۷ تومان اعلام شد.

همچنین، در سامانه نیما در معاملات امروز، حواله یورو به قیمت ۲۶ هزار و ۳۷۴ تومان فروخته و حواله دلار به بهای ۲۵ هزار و ۳۰۶ تومان معامله شد.

افزایش قیمت دلار در صرافی‌های بانکی از ابتدای سال ۱۴۰۰ شروع شد و خردادماه وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد و نوسان قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ادامه یافت.

قیمت دلار به طور مشخص ۲۴ آذرماه در کانال ۲۷ هزار تومان ثابت ماند. در روزهای سرد زمستانی نرخ ارز سیر نزولی را شروع کرد و پس از ۶ ماه دوباره به کانال ۲۶ هزار تومان بازگشت و در آخرین روزهای دی‌ماه دوباره به کانال ۲۵ هزار تومان بازگشت. سیر نزولی قیمت‌ها ادامه داشت تا اینکه در ۱۷ بهمن‌ماه در کانال ۲۴ هزار تومان نوسان داشت.

با شروع سال جدید قیمت دلار در صرافی‌های بانکی در قیمت ۲۵ هزار تومان و سپس از ۱۱ خرداد ماه در کانال ۲۶ هزار تومان نوسان داشت و حالا چند روزی است که در محدوده قیمتی ۲۷ هزار تومان در نوسان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها