قیمت سکه | قیمت سکه 7 تیر 1401 | قیمت سکه امروز

قیمت سکه چند؟ | جدول قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
کد خبر: ۱۳۷۲۲۳۵

قیمت سکه برای بخش زیادی از مردم بسیار با اهمیت است. قیمت سکه معیشت اقتصادی مردم را تحت تاثیر قرار می دهد. قیمت سکه در نوسان است. قیمت سکه در فضای ملتهبی به سر می‌برد. نوسان قیمت سکه شاید به اندازه قیمت دلار اما تغییرات زیادی داشته است.

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه نیم سکه ۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۳ میلیون تومان است.

قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی نیز ۱۸۰۹ دلار و ۲۶ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۴۱۷ هزار و ۷۱۸ تومان است.

پیش بینی قیمت سکه در اول تابستان ۱۴۰۱

به باور تحلیلگران فنی تا زمانی که حباب سکه بزرگ است، شرایط برای خرید سکه پر ریسک است. بنابراین معامله گران ترجیح می دهند هیجانی وارد بازار نشوند و بیشتر نظاره گر اتفاقات باشند.

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت سکه روز گذشته در نیمه کانال ۱۵ میلیون تومان معامله شد.

نرخ رشد قیمت سکه در خرداد

نرخ رشد قیمت سکه در خرداد ماه 2.8 درصد تومان شد. این در حالی است که طبق محاسبات به عمل آمده نرخ رشد قیمت دلار در محدوده 8.24 درصد بدست آمد.

فاصله ارزش ذاتی سکه نیز با قیمت بازاری آن بیش از ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود و حباب سکه همچنان بالا است.

به باور تحلیلگران فنی تا زمانی که حباب سکه بزرگ است، شرایط برای خرید سکه پر ریسک است. بنابراین معامله گران ترجیح می دهند هیجانی وارد بازار نشوند و بیشتر نظاره گر اتفاقات باشند.

به باور فعالان بازار یکی از عواملی که می تواند از حباب سکه را کاهش دهد قیمت اونس طلاست. قیمت طلای جهانی هم در روزهای اخیر افت و خیز چشمگیری را ثبت نکرده است.

این دسته از سکه بازان معتقدند در صورتی که فلز گران بهای داخلی به بالای سطح ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برسد این امر می تواند زمینه ساز ورود سکه به کانال ۱۶ میلیون تومان شود.

با این حال به نظر فعالان بازار یکی از محدودیت های بزرگ در مسیر سکه امامی برای اینکه وارد کانال بالاتر شود،‌حبابی است که پیرامون این فلز گران بها وجود دارد.

فعالان بازار سکه معتقدند در وضعیت فعلی ریسک پذیری در بین معامله گران سکه به طور قابل توجهی بیشتر شده است و معامله گران حاضرند سکه را بسیار بالاتر از ارزش ذاتی آن خریداری کنند.

به گزارش اقتصادنیوز، روز گذشته بازار سکه پر جنب و جوش تر شد و فلز گران بهای داخلی بار دیگر اوج گرفت.

سکه بازان دیروز با سیگنال دلار پر قدرت از محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عبور کردند. قیمت فلز زرد رنگ دیروز در محدوده ۱۴ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان به کار خود پایان داد.

قیمت سکه

پیشروی قیمت سکه در بازار شبانه

این پایان ماجراجویی سکه نبود و در معاملات پشت خطی شب گذشته قیمت سکه به بالای ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

با پیشروی سکه در بازار شبانه بار دیگر زمزمه های رسیدن سکه به کانال ۱۵ میلیون تومان بیشتر تقویت شد.

در شرایط کنونی نکته مهم بازار سکه فاصله چشمگیر ارزش ذاتی سکه با قیمت بازاری آن است که به حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می رسد. حباب سکه هم بالای ۱۰ درصد است.

فعالان بازار معتقدند در وضعیت فعلی ریسک پذیری در بین معامله گران سکه به طور قابل توجهی بیشتر شده است و معامله گران حاضرند سکه را بسیار بالاتر از ارزش ذاتی آن خریداری کنند.

رکود قیمت سکه در بازار

طلافروشی ها قیمت سکه و نیم سکه امروز دوشنبه ۱۴۰۱/۴/۶ اعلام کردند.

قیمت سکه در فضای ملتهبی به سر می‌برد. قیمت سکه‌ مدتی با سرعت آرام افزایش یافت اما چند روزی است خرید سکه و قیمت آن با رکود مواجه شده است.

قیمت سکه برای بخش زیادی از مردم حائز اهمیت است. قیمت سکه، معیشت اقتصادی مردم را تحت تاثیر قرار میدهد. برای دیدن قیمت سکه امروز، ادامه خبر را ملاحظه کنید.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در روز دوشنبه ۱۴۰۱/۴/۶ در بازار ۱۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان تعیین شده و به فروش می رسد.

همچنین طلافروشی ها امروز دوشنبه ششم تیر ۱۴۰۱ قیمت فروش سکه طرح قدیم (امامی) به مردم را ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان اعلام کردند.

قیمت هر قطعه نیم سکه بر اساس ارزش گذاری در بازار ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

گفتنی است، طلافروشی ها در بازار امروز هر قطعه ربع سکه را به قیمت ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به فروش می رسانند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها