معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران با صدور پیامی  از مجم.عه  شیلات هرمزگان  در پی زلزله اخیر غرب هرمزگان   قدر دانی کرد.
معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران با صدور پیامی از مجم.عه شیلات هرمزگان در پی زلزله اخیر غرب هرمزگان قدر دانی کرد.
کد خبر: ۱۳۷۲۲۰۲

هرمزگان-جام جم انلاین- معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران با صدور پیامی از مجم.عه شیلات هرمزگان در پی زلزله اخیر غرب هرمزگان قدر دانی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، متن پیام معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم


بدینوسیله وقوع حادثه زمین لرزه در مناطقی از استان هرمزگان و به ویژه در منطقه بندر خمیر که باعث بروز خسارات و جان‌باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنان شد و خساراتی برای مزارع پرورش میگو درروستای سایه خوش گردید موجب تاسف و تاثر گردید.

 

اینجانب ضمن طلب رحمت و مغفرت درگذشتکان و شفای عاجل مجروحین و مصدومان، صبر و شکیبایی برای خسارت دیدگان و بازماندگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.


درپایان از همکاران محترم شیلات استان هرمزگان که همیشه پیشگام بودید و پیش از همه یار و یاور مزرعه داران و تولید کنندگان آبزیان و اوج تعامل و همدلی با هم استانی های خود را چون تابلویی زیبا و گویا در مقابل دولت و ملت نهادید.


به عنوان خدمتگزار دولت و ملت ازشماعزیزان و دلسوزان و جامعه صیادی ، اتحادیه ها ، نیرو های سپاه و بسیجیان غیور، جوانان فعال و برومند نیروهای امدادی نهایت سپاسگزاری را دارم .


سید حسین حسینی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها