جلسه هم اندیشی روسای انجمن های صنفی آموزشگاههای آزاد استان هرمزگان برگزار شد.
جلسه هم اندیشی روسای انجمن های صنفی آموزشگاههای آزاد استان هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۷۲۱۶۹

هرمزگان -جام جم انلاین-سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان گفت:تعامل انجمن های صنفی و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در حوزه های مختلف باید منجر به افزایش کیفیت آموزشهای مهارتی در سطح استان بشود


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان ، نشست هم اندیشی روسای انجمن های صنفی آموزشگاههای آزاد استان هرمزگان به ریاست سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و با حضور عبدالرحیم رهروان رییس اداره آموزشگاههای آزاد و روسای انجمن های صنفی  برگزار شد.

 

این جلسه به منظور تعیین شهریه دوره های آموزشی ، نظارت و بازرسی بر روند رتبه بندی و اعتبارسنجی آموزشگاههای آزاد،نظارت پسینی جهت آموزشگاههای تازه تاسیس و بازرسی برگزار شد.


سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه ای استان  در این ارتباط گفت: انجمن ها درحوزهای مختلف مانند تکمیل بانک سوالات کتبی و پروژه های عملی، اجرای آزمون های عملی و نظارت و.... با ما همکاری کنند و نتیجه همکاری اداره کل و انجمن ها در حوزه های مختلف باید منجر به افزایش کیفیت آموزشهای مهارتی در سطح استان بشود.


رضا علیزاده اظهار کرد :شهریه دوره های آموزشی بر اساس سند حرفه بارگذاری شده در سامانه استانداردها (شغل –شایستگی ) در سطح استان و با رعایت مفاد دستورالعمل اجرایی نحوه تعیین شهریه دوره های آموزشی کارآموزان آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای جهت تصویب در هیات نظارت استان تعیین می شود.

 


رضا علیزاده اذعان کرد :بر روند رتبه بندی و اعتبارسنجی آموزشگاههای آزاد بر اساس دستورالعملهای ابلاغی سازمان نظارت و بازرسی صورت می گیرد .

 

وی ادامه داد:نظارت های پسینی بر آموزشگاههای تازه تاسیس ،تمدیدی و ایجاد شعبه نیز بر اساس تجهیزات ،مکان و افزایش رشته صورت می گیرد.


گفتنی است برای حصول نتیجه مطالب در کمیته هیات نظارت بر آموزشگاههای آزاد تصمیم گیری می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها