قیمت مرغ | قیمت مرغ امروز | جدول قیمت مرغ

قیمت مرغ در بازار چند؟ | قیمت مرغ 13 تیر 1401

قیمت مرغ گرم بسته‌بندی کیسه‌ای امروز دوشنبه سیزدهم تیرماه ۱۴۰۱ در بازار تهران ۵۵,۵۰۰ هزار تومان اعلام شد.
کد خبر: ۱۳۷۲۱۵۳

قیمت مرغ در هفته دوم تیرماه با افزایش مواجه شد. قیمت مرغ در بازار رو به افزایش است. قیمت مرغ هنوز با نرخ منطقی و قیمت تمام‌ شده آن فاصله زیادی دارد. کاهش جوجه ریزی یکی از دلایل افزایش قیمت مرغ است. جدیدترین قیمت مرغ را در جدول زیر مشاهده کنید.

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، بر اساس گزارش میدانی، قیمت مرغ کامل تازه، بسته‌ بندی کیسه‌ای (پوشش کیسه نایلونی) امروز دوشنبه سیزدهم تیرماه ۱۴۰۱ در بازار تهران ۵۵,۵۰۰ هزار تومان است.

 
عنوان قیمت به تومان

ران مرغ بدون پوست بدون دنبالچه چربی سر ساق

۶۳,۵۰۰

مغز ران بدون پوست بدون استخوان

۶۸,۵۰۰

ساق مرغ بدون پوست و سر ساق

۷۶,۰۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال

۷۸,۴۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال، بازو

۷۶,۵۰۰

ران و سینه بدون پوست بدون دنبالچه شش گردن بال

۷۰,۰۰۰

فیله مرغ

۹۹,۷۰۰

مرغ کامل تازه، بسته بندی کیسه‌ای (پوشش کیسه نایلونی)

۵۵,۵۰۰

رشد ۱۲ هزار تومانی قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته

بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی و اقلام ضروری خانوار در هفته دوم تیرماه حاکی از افزایش قیمت مرغ، تخم مرغ و صیفی جات است ضمن اینکه کماکان عرضه رب گوجه فرنگی با اختلال همراه است.

به گزارش مهر، بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی و اقلام ضروری خانوار در هفته دوم تیرماه حاکی از افزایش قیمت مرغ، تخم مرغ و صیفی جات است ضمن اینکه کماکان عرضه رب گوجه فرنگی با اختلال همراه است.

براین اساس قیمت مرغ که تا سه هفته قبل حدود ۴۲ هزار تومان بود همچنان روند افزایشی خود را طی می‌کند و در حال حاضر در برخی نقاط شهر قیمت این کالا به ۶۰ هزار تومان رسیده است.

همچنین قیمت تخم مرغ روند افزایشی را طی کرده و در برخی مناطق تا شانه‌ای ۹۰ هزار تومان نیز رسیده است. از طرفی قیمت صیفی جات از جمله سیب زمینی و گوجه فرنگی و پیاز با افزایش نسبت به هفته گذشته مواجه بوده ضمن اینکه رب گوجه فرنگی همچنان کمیاب است.

قیمت مرغ اعلام شد

قیمت مرغ در حال حاضر در برخی نقاط شهر تهران به بیش از ۶۰ هزار تومان رسیده است.

در حالی که تولیدکنندگان عنوان می کنند قرارگاه امنیت غذایی وزارت جهاد قیمت مرغ زنده را ۴۹ هزار تومان اعلام کرده و براین اساس قیمت مرغ گرم باید اصلاح شود، نرخ مرغ در بازار رو به افزایش است.

بررسی های میدانی نشان می دهد قیمت مرغ که تا سه هفته قبل حدود ۴۲ هزار تومان بود همچنان روند افزایشی خود را طی می کند و در حال حاضر در برخی نقاط شهر قیمت این کالا به بیش از ۶۰ هزار تومان رسیده است.

براین اساس در برخی از مناطق تهران قیمت مرغ حتی تا ۶۵ هزار تومان نیز افزایش یافته است.

به گزارش مهر، قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ ۶۰ هزار تومان است که تولیدکنندگان معتقدند با قیمت تمام شده تولید فاصله دارد.

در همین زمینه حبیب اسدالله نژاد، مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران در گفتگو با مهر با بیان اینکه تولیدکنندگان در نامه ای به وزیر جهاد کشاورز خواستار اصلاح قیمت مرغ شدند،گفت: قرارگاه امنیت غذایی قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده را ۴۹ هزار تومان اعلام کرده اما قیمت مرغ زنده در بازار هم اکنون بین ۴۰ تا ۴۲ هزار تومان است.

وی اضافه کرد: در خواست ما از وزیر جهاد این بوده که قیمت تعیین شده در قرارگاه امنیت غذایی برای مرغ زنده، ابلاغ و قیمت مرغ گرم نیز بر این اساس اصلاح و اعلام شود.

قیمت مرغ زنده تعیین شد

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: «از وزیر جهاد درخواست کردیم تا قیمت مرغ زنده که در قرارگاه امنیت غذایی تعیین‌شده است را ابلاغ کند.‌»

حبیب اسدالله‌نژاد، در گفت‌وگو با مهر با بیان اینکه قیمت مرغ هنوز با نرخ منطقی و قیمت تمام‌ شده آن فاصله زیادی دارد، گفت: «قیمت مرغ در بازار به حدود ۵۸هزارتومان در هر کیلوگرم رسیده که به نرخ مصوب آن (۶۰‌هزار‌تومان) نزدیک شده است.‌»

قیمت مرغ در بازار چند؟ | قیمت مرغ 13 تیر 1401

وی با بیان اینکه برای ادامه تولید و ایجاد انگیزه تولیدکنندگان این کار ضروری است، گفت: «قرارگاه امنیت غذایی قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده را ۴۹‌هزار‌ تومان اعلام کرده اما قیمت مرغ زنده در بازار هم‌اکنون بین ۴۰ تا ۴۲‌هزار‌تومان است.‌»

وی اضافه کرد: «در‌خواست ما از وزیر جهاد این بوده که قیمت تعیین‌شده در قرارگاه امنیت غذایی برای مرغ زنده، ابلاغ و قیمت مرغ گرم نیز بر این اساس اصلاح و اعلام شود.‌»

قیمت مرغ چند تومان است؟

تسنیم نوشت: بر اساس مشاهدات میدانی هر کیلوگرم مرغ در بازار۳۰ هزار تومان تا ۳۱ هزار تومان به فروش می‌رسد.

در حالی که قیمت هر کیلوگرم مرغ در سال گذشته تا ۴۵ افزایش یافته بود و ۱۴ هزار تومان بالاتر از قیمت مصوب ۳۱ هزار تومانی خود به فروش می رسید، در یک ماه گذشته بازار آرامی را سپری می‌کند و حتی کمی زیر قیمت مصوب خود به فروش می‌رسد.

قیمت مرغ که در هفته های قبل تا ۲۷ هزار تومان نیز کاهش یافته بود اکنون حدود ۳۰ هزار تومان به فروش می رسد و به صورت فراوان در دسترس مردم است.

قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله ۱۵۷ هزار تومان و گوشت گوسفندی به صورت شقه نزدیک به ۱۶۰ هزار تومان است. گوشت منجمد گوسفندی نیز درحالی باید به قیمت مصوب ۸۵ تا ۹۵ هزار تومان به فروش برسد ۱۲۷ هزار تومان عرضه می شود یعنی حدود ۴۵ هزار تومان بالاتر از قیمت مصوب خود به فروش می‌رسد.

تخم مرغ نیز بازار آرامی را سپری می‌کند به طوری که هر شانه ۳۰ عددی از این محصول حدود ۴۳ هزار تومان عرضه می‌شود و حتی تخم مرغ های بسته بندی نیز با قیمت مصوب عرضه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها