نسخه لبنانی سرود «سلام فرمانده» روز گذشته در شهرک امام خمینی (ره)، واقع در شهر «زوطر» در جنوب لبنان با حضور هزاران نفر اجرا شد.
کد خبر: ۱۳۷۲۱۱۷
  1. تعداد بازدید : 4899

به گزارش جام جم آنلاین، هزاران لبنانی، روز گذشته (یکشنبه، ۳ ژوئیه) در شهرک امام خمینی (ره) واقع در شهر جنوبی زوطر در مراسم اجرای سرود «سلام یا مهدی» (نسخه لبنانی سرود سلام فرمانده) شرکت کردند.

به نوشته پایگاه خبری شبکه العهد، بیش از ۲۰ هزار کودک و نوجوان با والدین خود و خانواده‌های شهدا و مجروحان و بسیاری از مشتاقان امام زمان (عج) از روستاهای اطراف ، در مراسم دیروز «سلام یا مهدی» در شهرک امام خمینی (ره)، شرکت کردند.

 بر اساس این گزارش، سرود  «عاهدناک امام زمانی» نسخه لبنانی سرود «سلام فرمانده» با برافراشتن پرچم بزرگ مسجد جمکران در صحن ورزشگاه این شهرک آغاز شد و با شور و شوق و هماهنگی و همکاری تمامی شرکت‌کنندگانی که چشمانشان از حسرت اشک‌آلود بود و با قلب و زبان به امام زمان (عج) سلام می‌دادند، برگزار شد.

این دومین تجمع بزرگ در لبنان است که طی آن سرود «عاهدناک إمام زمانی» نسخه لبنانی سرود «سلام فرمانده» اجرا می‌شود. جمعه پیش نیز این سرود در استادیوم باستانی شهر «صور» (غرب لبنان) با حضور صدها نفر از مردم این کشور برگزار شده است.

منابع لبنانی گزارش دادند که این سرود توسط انجمن پیشاهنگی امام مهدی (عج) به عنوان نسخه لبنانی سرود سلام فرمانده تولید شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها