محرم، فرصت مناسبی برای گسترش اخلاق اجتماعی و آموزش فرهنگ شهروندی است
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر بندرعباس:

محرم، فرصت مناسبی برای گسترش اخلاق اجتماعی و آموزش فرهنگ شهروندی است

رئیس کمیسیون خدمات شهری و عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس از احداث مجتمع درماني تجاری ویژه کارکنان شهرداری در آینده نزدیک خبر داد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس از احداث مجتمع درماني تجاری ویژه کارکنان شهرداری در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۱۳۲۱

 

هرمزگان-جام جم انلاین-رئیس کمیسیون خدمات شهری و عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس از احداث مجتمع درماني تجاری ویژه کارکنان شهرداری در آینده نزدیک خبر داد.

 

احمد کناری‌نژاد در این ارتباط اظهار کرد: زیرساخت‌های درمانی و پزشکی یکی از ضروریات جدی جامعه است که با رفاه شهروندان به طور مستقیم در ارتباط است.


وی افزود: آمارها و وضعیت بهداشت و درمان شهر بندرعباس حاکی از آن است، که متاسفانه این حوزه اساسی و مهم مورد غفلت قرار گرفته است.


رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات و درخواست‌های جدی شهروندان، توسعه بخش بهداشت و درمان است که این مسئله علاوه بر مسئولان مربوطه استانی، از طریق شورای اسلامی شهر نیز پیگیری شده است.


کناری‌نژاد ضمن اشاره به نگاه مطلوب اعضای شورای اسلامی شهر در کاهش این ضعف اساسی و ارایه خدمات بهتر به پرسنل خدوم شهرداری بندرعباس، گفت: با نظر مثبت اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، مجوز ساخت یک مجتمع درمانگاهی به شهرداری بندرعباس داده شده است.


وی اضافه کرد: این مجتمع درمانگاهی قرار است در زمینی به مساحت بیش از ۳۰۰۰ متر در محدوده محله دوهزار احداث شود.


رئيس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: با مجوز اعطا شده از سوی شورای اسلامی شهر، این مجتمع درماني تجاری در هفت طبقه توسط شهرداری بندرعباس در قالب طرح سرمايه گذاري احداث می‌شود.


وی بیان کرد: درمانگاه مورد نظر ویژه پرسنل بوده و برای عموم نیز خدمات‌دهی خواهد داشت.


کناری‌نژاد در انتها نیز با تاکید بر لزوم ارایه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به پرسنل شهرداری، عنوان کرد: امیدواریم با ساخت این مجتمع بخشی از نیازهای منطقه در حوزه بهداشت و درمان مرتفع شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها