برنامه هایی ویژه خردسالان در شبکه های رادیویی تهیه و پخش می شود. یکی از این برنامه با نام سیبک و قصه های مادربزرگ است که هر شب از رادیو سلامت برای خردسالان روانه آنتن می شود.
کد خبر: ۱۳۷۱۰۶۶

به گزارش جام جم آنلاین، نازیلا نظمی، تهیه کننده این برنامه رادیویی درباره جزئیات برنامه می گوید: سیبک در این برنامه رادیویی نماینده قشر خردسال است و هربار برایش ماجراهایی پیش می آید و مادربزرگ تلاش می کند او را آگاه کند تا راه و رسم زندگی را یاد بگیرد. در این برنامه زمینه سازی می کنیم تا بچه ها مهارت های زندگی را یاد بگیرند و در قالب داستان و نمایش این اتفاق رخ می دهد.

وی ادامه می دهد: داستان برنامه با نام پل مهربان پخش می شود و به بچه ها یاد می دهیم که هنگام عبور از خیابان از پل عابر پیاده استفاده کنند. همچنین یکشنبه و دوشنبه پنجم و ششم تیر ماه قصه ها با عناوین کتابخانه من و مهمان مهربان ما پخش می شود که در قالب این قصه ها بچه ها یاد می گیرند چطور به کتاب و کتاب خوانی اهمیت بدهند. همچین چگونه پذیرای مهمان شهرستانی باشند. خردسالان به صورت تلفنی در برنامه حضور دارند. آنها در طول برنامه باید حدس بزنند که سیبک در مواجهه با اتفاقات چطور عمل می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها