همراه با فیلم‌های آخر هفته تلویزیون

تجربه «شکست سخت» زیر «آسمان نیمه‌شب»

اولین آخر هفته تابستان است و تلویزیون، فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن را راهی آنتن می‌کند.
کد خبر: ۱۳۷۰۹۲۲
نویسنده نوشین مجلسی - گروه رسانه روزنامه جام جم

قلمرو، مردی که موش شد، یولی و سه قهرمان، ماجرای نیمروز، یک تابستان پرهیجان، شش خرابکار در قطار، تروریست، جنگجوی پیروز، کدنویس، اورست، قاتلین پیرمرد، شکست سخت، دادگاه شیکاگو هفت، آسمان نیمه‌شب، پت و مت، آخرین پهلوان و ریشه‌های تاریکی، مرد آزاد، سرتو بدزد رفیق، مسابقه بزرگ دیوانجی مولا، یک خواب راحت، ساندویچ، پدر و پسر قهرمان، باغ وحش، ساعت شلوغی ۲، اخبارگو، در بارانداز، تابستان عزیز، ماه عسل، ماموریت مخفی، قهرمان، ساعت شلوغی ۳، جاده آرلینگتون، ریون ناقلای کوچولو ـ معمای گنج، جورج کنجکاو، نردبان، ماجراجویان جزیره، نهنگ آزاد ۲، مردی کاری، در اعماق خطوط، مرگ سپید، ققنوس و پای چپ من جزو این آثار هستند که امروز و فردا روی آنتن می‌رود. ما از میان‌شان پیشنهادهایی برای شما داریم.

گشتی در «قلمرو» شبکه یک

فیلم سینمایی قلمرو به کارگردانی شینساکی ساتو، امشب ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود.

این فیلم برای مخاطبان علاقه‌مند سینمای شرق آسیا، به‌ویژه آثار اکشن، گزینه مناسبی برای تماشاست. قصه فیلم با بازی کانا شاهامیتو، کینتو یامازاکی، ماسامی ناگاساوا و رائو یوشی از این قرار است: سال‌ها پیش، آن هنگام که هیچ امپراتوری ای در چین نبود و چین درگیر جنگ‌های داخلی بود؛ یکی از پادشاهان جوان طی توطئه‌ای از جایگاهش خلع و از کشورش رانده می‌شود. او به کمک دوستانی که در قلمروهای مختلف چین پیدا می‌کند ... .

پیگیری «ماجرای نیمروز» از شبکه ۲

فیلم سینمایی ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان، امشب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود.

علاقه‌مندان تاریخ معاصر ایران به ویژه دهه پرالتهاب ۶۰ می‌توانند تماشاگر این فیلم باشند که مستندگونه به ترورهای سال ۱۳۶۰ به دست گروه منافقین می‌پردازد. این درگیری‌ها پس از برکناری ابوالحسن بنی‌صدر از ریاست جمهوری توسط مجلس شورای اسلامی، شدت می‌گیرد. در «ماجرای نیمروز» مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، لیندا کیانی، حسین مهری، جواد عزتی، مهدی پاکدل و امیرحسین هاشمی بازی کرده‌اند.

«شکست سخت» در شبکه ۳

فیلم سینمایی شکست سخت به کارگردانی مت اسکندری، فردا ساعت ۱۴ و ۳ دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود.

یکی از فیلم‌های جدیدی که این آخر هفته روی آنتن می‌رود، «شکست سخت» است که آن را با نام جان سخت هم می‌شناسیم. در این فیلم با بازی جسی متکالف و بروس ویلیس خواهیددید: ایوا فارغ‌التحصیل دانشگاه مهندسی، دستگاهی اختراع کرده که با کمک آن قصد دارد وضعیت اقتصادی مردم فقیر را تغییر داده و جامعه را از وضعیت نابسامان نجات دهد.

تماشای «آسمان نیمه‌ شب» در شبکه ۴

فیلم سینمایی آسمان نیمه‌ شب به کارگردانی جورج کلونی، فردا ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

این فیلم‌ جزو آثار جدیدی است که روی آنتن می‌رود و در آن بازیگران چهره‌ای نظیر جورج کلونی، فلیسیتی جونز، کایل چندلر، دیوید اویلوو و دمیان بیچیر حضور دارند. فیلم درباره‌ یک محقق سالخورده به نام آگوستین است که در یک رصدخانه در نزدیکی قطب شمال زندگی و تحقیق می‌کند ولی ....

«پت و مت» به شبکه ۵ می‌آید

فیلم سینمایی پت و مت به کارگردانی مارک بنس، امروز ساعت ۱۳و ۳۰ دقیقه از شبکه پنج پخش می‌شود.

«پت‌ومت» شخصیت‌های نوستالژیکی هستند که تماشای شیرین‌کاری‌های آنها هنوز هم برای بسیاری تازگی دارد. در این پویانمایی می‌بینیم: پت‌ومت وقتی می‌بینند ماشین‌شان کثیف است برای شستن آن به‌جای استفاده ساده از آب و ماده شوینده تصمیم می‌گیرند یک کارواش خانگی راه بیندازند اما ... .

همراهی ریون با کودکان

فیلم سینمایی «ریون ناقلای کوچولو ـ معمای گنج» به کارگردانی ورنا فلس و ساندور جسی، امروز ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

طرفداران آثار پویانمایی، احتمالا ماجراهای بره ناقلا را که مخاطبان کودک و بزرگسال دارد، در قالب فیلم سینمایی و سریال،‌ تماشا کردند. در فیلمی که امروز روی آنتن می‌رود خواهید دید: خانم گورکن تصمیم می‌گیرد برای جنگل فرمانروا انتخاب کند. ریون برای فرمانروا شدن تلاش می‌کند اما انتخاب نمی‌شود. ریون و گورکن‌کوچولو برای تمیز کردن جنگل هم‌گروه می‌شوند و ... .

ماجراجویان در جزیره امید

فیلم سینمایی «ماجراجویان جزیره» به کارگردانی فیلیپا لاتراف، امروز ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

مخاطبان نوجوان سیما، می‌توانند فیلم ماجراجوایان جزیره را با بازی کلی مک‌دونالد، اندرو اسکات و رافه اسپال به تماشا بنشینند. این فیلم ماجراجویانه درباره خانواده واکر است که صاحب پنج فرزند هستند. آقای واکر که ناخداست برای سفر کاری در هنگ‌کنگ به‌سر می‌برد و بچه‌ها همراه مادرشان برای گذراندن تعطیلات به منطقه‌ای روستایی سفر کرده‌اند. در قطار مرد مرموزی وارد واگن آنها شده و از پنجره قطار بیرون می‌پرد. بچه‌ها این مرد مرموز را در دهکده هم می‌بینند و سعی می‌کنند سر از کار او دربیاورند. بچه‌ها با اصرار برای چادر زدن به جزیره‌ای در اطراف دهکده می‌روند اما در آنجا دو دختر عجیب شروع به ترساندن آنها می‌کنند. پس از مدتی کشمکش، بچه‌ها با این دو دختر دوست می‌شوند و ... .

حضور «مردی کاری» در افق

فیلم سینمایی «مردی کاری» به کارگردانی رابرت جوری، فردا ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.
این درام آمریکایی محصول ۲۰۲۰ است و در آن بازیگرانی مثل پیتر گرتی، بیلی براون و تالیا شایر نقش‌آفرینی کردند. قصه‌اش هم از این قرار است: شهروند سالخورده‌ای به نام الری پارکس دهه‌ها در کارخانه پلاستیک‌سازی نیولیبرتی کار کرده است، تنها کارخانه باقیمانده در منطقه‌ای که قبلا پر از شرکت‌های تولیدی بود. ... .

پرواز «ققنوس» با شما

فیلم تلویزیونی ققنوس به کارگردانی ایمان افشاریان، فردا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه شما پخش خواهد شد.

برای سفر به بندرعباس و تماشای قصه‌ای در این فضا، دیدن تله‌فیلم «ققنوس» پیشنهاد خوبی به‌نظر می‌رسد. شهرام عبدلی، رحیم نوروزی، زنده‌یاد بیژن افشار و ... بازیگران این تله‌فیلم هستند که قصه آن درباره فرشاد، یک کارخانه‌دار است که به دلیل مشکلات خانوادگی تصمیم می‌گیرد شهر را ترک کند و از بندرعباس خارج شود. فرشاد مجبور است مدیریت و اداره کارخانه را تا زمان نبودش به همسر خود کتایون واگذار کند. بعد از گذشت مدتی ... .

یک فیلم با رابط ناشنوایان

فیلم سینمایی «پای چپ من» به کارگردانی جیم شریدان، فردا ساعت ۱۱ از شبکه سلامت پخش می‌شود.

این فیلم با بازی دانیل دی لوئیس و برندا فریکر برای مخاطبان ناشنوا نیز با رابط روی آنتن می‌رود. پای چپ من داستان زندگی کریستی براون است که به فلج مغزی مبتلاست و تنها می‌تواند پای چپ خود را حرکت دهد. بازی دی‌لوئیس در این فیلم بسیار ستایش‌شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها