عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از تشکیل دور جدید نشست‌های مستمر تأمین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۰۷۸۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی گفت: در این جلسات که در سطح رؤسای ادارات املاک استان و شهرستان‌های تابعه و همچنین مسئولان بانک زمین و یگان حفاظت استان‌ها برگزار می‌شود، سعی می‌کنیم تا اطلاعات سامانه بانک زمین و مسکن سازمان ملی زمین و مسکن را با اطلاعات اراضی تحویل شده به استان‌ها تطبیق دهیم و در صورت وجود تعارضات آنها را برطرف کنیم.

وی افزود: تعارضات و تداخلات اطلاعات موجود در بانک زمین در هر استان دلایل متنوعی دارد که با توجه به وضعیت اجتماعی و جغرافیایی در هر ناحیه متفاوت است اما در این جلسات تمامی مسئولان ذیربط به صورت موردی و پلاک به پلاک به پالایش و رفع مشکلات اقدام می‌کنند.

مالکی با اشاره به اینکه بر اساس زمان بندی اعلام شده به استان‌ها، اطلاعات استان‌ها یک به یک پالایش می‌شوند اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسات رفع مشکلاتی است که می‌تواند استان‌ها را در تأمین زمین طرح نهضت ملی مسکن دچار چالش کند.

گفتنی است تشکیل و به روز رسانی اطلاعات بانک زمین در کشور اولین مورد از ۱۰ اقدام راهبردی وزارت راه و شهرسازی بود که در شروع کار وزیر راه و شهرسازی به سازمان‌های تابعه این سازمان ابلاغ شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها