بهمن امیری مقدم استاندار جدید کرمانشاه در رابطه با پروژه توسعه فرودگاه بین المللی کرمانشاه گفته که "بخاطر اینکه دلسوز برای کرمانشاه نداشته ایم قرارداد توسعه اجرا نشده، یک نکته ای من را در این چند وقت سوزانده است که خیلی از آن ناراحت می شوم و هر موقع هم که به خاطر می آورم واقعا برای خودم متاسف می شوم که به استان ما چه افرادی می توانستند خدمت کنند و اما نکردند! گفتند تا ما استان! هستیم هیچگونه فعالیتی برای فرودگاه کرمانشاه شروع نشود؛ من بیایم پروژه را شروع کنم بعد کس دیگری افتتاح کند؟ ببینید انسان دردش می آید."
کد خبر: ۱۳۷۰۶۷۵

حسام الدین شیخی - روزنامه نگار: در روزگاری زندگی می کنیم که هر سوی شهرها را بنگری بالاخره یک جای سومدیریت را می بینی که صدمه آن تنها متوجه مردم و البته آیندگان شده، حالا مانده است شاهد خرابی های مدیران گذشته باشیم، تصور کنید این صرفا در بخش توسعه یک فرودگاه است که آن هم فقط از زبان یک سردار امکان بیانش بوده نه نمایندگان چندین و چند ساله ای که خیلی وقت است احوال مردم و شهرشان را هم نمی پرسند!

به اعتقاد نگارنده آنچه که از رفتار مدیریتی بهمن امیری مقدم ملموس است، هنر فرماندهی با نیروهای بجا مانده است، اینکه مدیران را مجبور به انجام کار کند! برای من بسیار لذتبخش است دیدن صحنه های استیصال مدیران ضعیفی که مانده اند و ذیل دستورات سردار مجبور به انجام کار هستند بهترین تنبیه است!

این روزها خبرهای امیدوار کننده ای از استانداری کرمانشاه به گوش می رسد که ماحصل آن را باید در ماه های آینده شاهد باشیم که اگرچه کرمانشاه هم یک استان مرزی است اما می تواند همانند خراسان رضوی در مرز نیز به یک رشد اقتصادی گسترده ای برسد اگر درست مدیریت شود و نمایندگان و مدیران استان درست کار کنند!

 فقط یک موضوع می ماند که نمایندگان استان کرمانشاه هم با مردم حرف می زنند؟ آیا آنها هم به مردم گزارش می دهند؟ آیا آنها هم مشکلات مردم را رفع می کنند؟

 

تعداد بازدید : 54
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها