برنامه مخاطب خاص به تهیه کنندگی مرتضی میلانی با رویکرد اطلاع رسانی و با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه سلامت و پیگیری آن از رادیو سلامت پخش می شود.
کد خبر: ۱۳۷۰۵۴۱

به گزارش جام جم آنلاین، با توجه به اتفاقات اخیر، برنامه مخاطب خاص موضوع ایمنی حمل و نقل ریلی را مورد بررسی قرار داد و با کارشناسان در این باره صحبت کرد و در این باره با مهندس قلی نژاد در حمل و نقل ریلی، مهندس ذهبیون سردبیر مجله حمل و نقل ریلی، مهندس رجبی رئیس هیات مدیره رجا و مهندس حشمتی متخصص ایمنی با 15 سال سابقه مدیریت ایمنی ریلی به گفت و گو نشست. آنها در این برنامه این موضوع را از جوانب مختلف مورد بررسی قرار دادند.

برنامه «مخاطب خاص» که شب های شنبه ساعت 20 از رادیو سلامت پخش می شود، به چالش های نظام سلامت اختصاص دارد و پیگیر اخبار کلانی است که در حوزه سلامت اتفاق می افتد.

برنامه سازان در برنامه «مخاطب خاص» غالبا متمرکز بر تصمیم گیری ها در نظام سلامت هستند. برنامه «مخاطب خاص» از تیر ماه ۹۸ با محوریت چالش های نظام سلامت روی آنتن رفته و سعی کرده فارغ از بحث پیگیری موضوعات روز سلامت، با نگاه کارشناسانه به مباحث و مشکلات در نظام سلامت بپردازد و تحلیل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها