روز‌های انتهایی بهار همراه با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی

ماجرای شگفت‌انگیز مردی که موش شد

این آخر هفته که مصادف با روز‌های پایانی فصل بهار است، تلویزیون فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و پویانمایی‌های مختلفی را همچون راز اسپنسر، زرد قناری، لیا و فینی در دریا، تا سکوی قهرمانی، مولان کونگ‌فوکار، پیله و پروانه، فرشته‌ها با هم می‌آیند، تاکسی پلیس، گروه امداد، کد یک قاتل، در جست‌وجوی خواستگار، پسر ربوده شده، میناماتا، مارتین ایدن، آخرین پهلوان و ریشه‌های تاریکی، دیزی کوئوکا، ترسناک‌ترین حیوان دنیا، آنان که آرزوی مرگم را دارند، سرافراز، قصیده‌ای برای پدرم، ژنرال، دوستان ادی کویل، اسب آبی، ۱۸۰۰ گرم، سفر بخیر، هواشناس، رودخانه نقره‌ای، روز باران، اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند، در قامت یک مرد، کارتینگ، سفر بزرگ، سقوط یوخن والتر، ماهی فضانورد، و... راهی آنتن می‌کند.
کد خبر: ۱۳۷۰۲۱۲
نویسنده نوشین مجلسی - گروه رسانه

به گزارش جام جم آنلاین، ما از میان‌شان پیشنهادهایی برای شما داریم.

کشف «راز اسپنسر» در شبکه یک

فیلم سینمایی «راز اسپنسر» به کارگردانی پیتر برگ، امشب ساعت ۲۴ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
این فیلم با بازی مارک والبرگ و وینستون دوک قصه اسپنسر، یک پلیس است که متوجه می‌شود مافوقش از قوانین تخطی کرده و زمینه‌های فساد را فراهم آورده‌است. او در این مسیر با ماجراهای زیادی روبه‌رو می‌شود. فضای پرماجرا و هیجان‌انگیز این سریال و همچنین مضمون حق‌خواهی نهفته در آن، می‌تواند برای مخاطبان دیدنی باشد.

تماشای رهایی پروانه از پیله در شبکه ۲

فیلم تلویزیونی «پیله و پروانه» به کارگردانی محمد صالحی‌نژاد، فردا ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه راهی آنتن شبکه دو می‌شود.
این فیلم به روایتی از دختری به نام پروانه می‌پردازد که نمی‌تواند به مدرسه برود. پروانه سال‌ها پیش مادرش را در آتش‌سوزی از دست می‌دهد و پایش هم دچار سوختگی می‌شود. در این فیلم بازیگرانی از جمله
صالح ملک‌تبار، فاطمه ملک‌تبار منوچهر خداپرست به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم خوش‌ساخت به تازگی در جشنواره فیلم کیکفه اشتوتگارد آلمان به نمایش درآمد و تاکنون جوایز مختلفی ازجمله پروانه زرین بهترین فیلم بلند داستانی جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان را به‌دست آورده‌است.

اعزام «گروه امداد» به شبکه ۳

فیلم سینمایی «گروه امداد» به کارگردانی دانته لام و چی‌هونگ‌چوی، امروز ساعت ۱۶ از شبکه سه پخش خواهدشد.
این فیلم سینمایی جزو آثار جدیدی است که تلویزیون برای پخش امروز در نظر گرفته‌است.
ادی پنگ، وانگ یانلین، شین ژیلئی و... از بازیگران سریال هستند و قصه آن درباره گائو، مردی جوان است که در تیم امداد و نجات کار و از طرفی به تنهایی از پسر کوچکش نگهداری می‌کند.

«میناماتا» از شبکه ۴

فیلم سینمایی «میناماتا» به کارگردانی اندرو لویتاس، امشب ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.
این فیلم محصول ۲۰۲۰ و جزو آثاری جدید است که روی آنتن می‌رود. آکیکو ایواسه، جانی دپ، کاترین جنکینز و بیل نای در میناماتا بازی می‌کنند. این فیلم درباره یوجین، عکاس کهنه‌کاری است که در مجله کار می‌کند و به علت بی‌مسؤولیتی از کار تعلیق می‌شود؛ ولی وقتی یک گروه از ژاپن به دیدار او می‌آیند تا در فیلمی تبلیغاتی شرکت کند، در این راه اتفاقات تازه‌ای برای این شخصیت رخ می‌دهد.

حضور چهره‌ها در شبکه ۵

فیلم سینمایی «آنان که آرزوی مرگم را دارند» به کارگردانی تیلور شریدان، فردا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه پنج پخش می‌شود.


چهره‌هایی همچون آنجلینا جولی، فین لیتل، جان برنتال و نیکلاس هولت در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند و همچنین قصه آن با ورود به فضای درونی ذهن آدم‌ها می‌تواند کشش لازم را برای تماشا داشته‌باشد. در خلاصه قصه آن آمده‌است: «هانا یک آتش‌نشان است که در آتش‌سوزی جنگل نتوانسته جان سه پسر بچه نوجوان را نجات دهد و مدام عذاب وجدان دارد و در کارش اشتباه‌هایی می‌کند تا این‌که او را به برج مراقبت می‌فرستند...»

دوستی «ماهی فضانورد» با کودکان

انیمیشن سینمایی «ماهی فضانورد» به کارگردانی سلیا کاتوندا و رودریگو اباه امروز ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش می‌شود.
علاقه‌مندان فیلم‌های پویانمایی می‌توانند بیننده این فیلم سینمایی باشند که درباره یک ماهی‌طلایی، در لباس فضایی است که شباهتی به غواص‌ها دارد، با این تفاوت که او به کمک این لباس می‌تواند از آب بیرون آمده و در فضای خشکی مثل یک سفینه پرواز کند.

هجوم نهنگ به شبکه امید

فیلم سینمایی «نهنگ آزاد -۱» به کارگردانی سایمون وینسر فردا ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش می‌شود.
نهنگ آزاد-۱ در استودیوی معروف برادران وارنر ساخته شده‌است که تجربه ساخت آثار مطرحی را دارد. این فیلم با بازی جیسون جیمز ریچر، لوری پتی و جین اتکینسون درباره یک مرد ماهیگیر است که یک نهنگ جوان را از پدر و مادرش جدا کرده و به حوضچه‌ای می‌آورد. در این بین جیسی که مجبور به تمیز کردن محوطه حوضچه شده‌است با نهنگ دوست شده و...

«مردی که موش شد» در افق

فیلم سینمایی «مردی که موش شد» به کارگردانی احمد بخشی، فردا ساعت ۱۸ روانه آنتن شبکه افق خواهدشد.

تماشای این فیلم که محصول ۱۳۶۴ است می‌تواند برای مخاطبان خاطره‌انگیز باشد؛ ضمن این‌که حضور بازیگران بنامی همچون اکبر عبدی، حمید جبلی و زنده‌یاد محمدعلی کشاورز در آن به جذابیتش افزوده‌است. این فیلم درباره یک بازرگان است که در همه سال‌های فعالیتش، مالیاتی نپرداخته‌ و سعی کرده است به هر نحوی شده از زیر بار این موضوع شانه خالی کند. او ناگهان با یک کارمند سختگیر روبه‌رو می‌شود. بازرگان در ابتدا سعی در تطمیع این کارمند دارد اما موفق نمی‌شود. کارمند که در تنگنای مالی شدید به سر می‌برد ...

یک ماجرای«شگفت‌انگیز» در شبکه سلامت

فیلم سینمایی «شگفت‌انگیز» به کارگردانی استیون شباسکی فردا ساعت ۱۱ از شبکه سلامت پخش می‌شود.

این فیلم با رابط ناشنوایان روی آنتن می‌رود و به همین دلیل می‌تواند گزینه‌ای برای تماشای این دسته از بینندگان باشد. همچنین ماجرای جالب آن با محوریت نوعی سندرم می‌تواند، بینندگان را با آن همراه کند. قصه شگفت‌انگیز با بازی جیکوب ترمبلی، جولیا رابرتس و... درباره پسربچه‌ای به نام آگوست پولمن است که به خاطر تفاوت‌هایی که بر اثر ابتلا به سندرم تریچر کالینز از بدو تولد در چهره‌اش وجود دارد، همیشه دور از اجتماع زندگی کرده‌است.

منبع: روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها