به بهانه حضور خاتون‌ بم در جام باشگاه‌های فوتبال زنان غرب آسیا

دو گام تا فینال

قرارداد میلیاردی بیرانوند را رها کنید، ساعت لاکچری سردار آزمون، احتمال رفتن اسکوچیچ، تیم آینده طارمی و حتی رفتن مجیدی و آمدن یکی دیگر! کمی رها کنید این بازی پرادای این روزها را که معجزه فوتبال در قلب ایران شکل گرفته، در شهر کوچک و زخم‌خورده «بم».جایی که دو دهه پیش آوار شد و حالا از خاکستر آن، تیم فوتبال زنانش همچون ققنوس بر خاکستر سر برآورده و شده قهرمان ایران.
کد خبر: ۱۳۷۰۱۵۲
تعداد بازدید : 52

تیمی که چشم یک شهر به دنبالش است، شاید ناباورانه باشد اما روزی که تیم فوتبال زنان خاتون بم در لیگ برتر زنان بازی دارد شهر رنگ و بوی دیگری دارد، مردمان خسته حال دیگری دارند و در انتظار نتیجه بازی می‌مانند و دلخوشی بزرگ روزشان برنده شدن تیمشان است.

حالا آنها قهرمان لیگ شده‌اند اما با یک چشم پراشک و بخش قابل توجهی از این قهرمانی را مدیون زنی هستند که نستوه و خستگی‌ناپذیر ایستاد، در مقابل همه ناملایمات شگفت روزگار سر خم نکرد و درس صبر به بازیکنانش داد تا جام قهرمانی را به مردم شهری هدیه دهد که این جام برایشان از قراردادهای میلیاردی بازیکنان درجه سوم تیم‌های متمول پایتخت پراهمیت‌تر است.

نام مرضیه جعفری مربی تیم خاتون بم شاید تا چند سال دیگر برای اهالی فوتبال به یاد نماند اما در گوشه ذهن هر آدم منصفی که هنوز به معجزه در فوتبال باور دارد ماندگار است. فصل پیش در کوران مسابقات پسر جوانش را به دلیل بیماری قلبی از دست داد، درست در روزهای پایانی لیگ و همین باعث شد بازی حساس آن سال را از دست بدهند و جام از کفشان برود، هنوز هم فقدان فرزندش را همراه با از دست دادن قهرمانی یکی می‌کند، می‌گوید هنوز غمگین است که این سوگ دلخوشی مردمان شهر را از آنها گرفته اما صبر کرد، یکسال طاقت‌فرسا جنگید تا دینش را به مردم بم ادا کند. این شگفتی فوتبال است، همان ورزشی که قرار بود درس معرفت بدهد و حالا شده دستمایه تفاخر یک عده که تا حساب بانکی‌شان پر نباشد پا به توپ نمی‌زنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها