مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با اشاره به تأمین صد در صدی کود شیمیایی مورد نیاز استان همدان توسط این شرکت گفت: به طور میانگین سالانه مقدار حدود صد هزارتن انواع کودهای شیمیایی برای استان تأمین، تدارک و توزیع می شود.
کد خبر: ۱۳۷۰۰۹۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان، بهروز الیاسی ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: که شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به عنوان یکی از تشکیلات گسترده و فعال اجرائی وزارت جهاد کشاورزی در امور تهیه و تدارک، توزیع، حمل و نقل و فروش انواع نهاده های مورد نیاز کشاورزی کشور می باشد.
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان نیز با 80 کارگزار فعال در 10 شهرستان استان، کود شیمیایی بخش کشاورزی را تأمین و بر اساس سهمیه بندی سازمان جهاد کشاورزی در اختیار کشاورزان قرار می دهد.
وی با اشاره به تأمین صد در صدی کود شیمیایی مورد نیاز استان همدان توسط این شرکت گفت: به طور میانگین سالانه مقدار حدود صد هزارتن انواع کودهای شیمیایی برای استان تأمین، تدارک و توزیع می شود.
الیاسی بیان کرد: برنامه کودی استان در سالجاری نیز، 123000 تن انواع کود شیمیایی ازته ، فسفاته و پتاسه می باشد که شامل حـــدود نود هزار تن ازته، بیست و هفت هزار و 300 تن فسفاته و پنج هزار و 700 هزار تن پتاسه است.
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان از ذخیره استراتژیک بیش از بیست هزار تن انواع کودهای شیمیایی یارانه دار ازته، فسفاته و پتاسه در انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان خبر داد و گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی علاوه بر تأمین کودهای شیمیایی یارانه دار، به منظور حمایت از شرکت های دانش بنیان تولیدکننده کودهای شیمیایی، اقدام به عقد تفاهم نامه با شرکت های تولیدی نموده است که میتوانند محصولات خود را از طریق شبکه بزرگ کارگزاری این شرکت عرضه نمایند.
وی در خصوص کیفیت کودهای شیمیایی تأمین و تدارک شده توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اظهار داشت: فرایند تأمین، تدارک و توزیع تا مصرف کودها توسط دولت در چارچوب «سامانه کنترل کیفی» با نظارت کامل صورت گرفته و از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار می‌باشد و چنانچه کودی دارای کیفیت نامناسب باشد بطور سیستماتیک شناسایی و از چرخه توزیع خارج خواهد شد.

الیاسی نتایج مثبت حاصل از آزمایشات مستمر مؤسسات تحقیقاتی و نظارتی از انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را مؤید کیفیت بالای کودهای تدارک شده توسط دولت دانست و ضمن اطمینان‌ بخشی به آحاد مردم از کشاورزان عزیز و زحمتکش تقاضا نمود که کودهای موردنیاز خود را صرفاً از شبکه رسمی فروش به ویژه شبکه بزرگ کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تهیه نموده و در مصرف آنها نیز دستورالعمل‌های فنی ابلاغی را مورد توجه جدی قرار دهند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها