دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی با حضور حدود ۱۰۰ شرکت فعال و مجتمع فعال در عرصه‌های دریایی و دریانوردی در جزیره کیش گشایش یافت.
دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی با حضور حدود ۱۰۰ شرکت فعال و مجتمع فعال در عرصه‌های دریایی و دریانوردی در جزیره کیش گشایش یافت.
کد خبر: ۱۳۶۹۹۸۰

هرمزگان-جام جم انلاین-دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی با حضور حدود ۱۰۰ شرکت فعال و مجتمع فعال در عرصه‌های دریایی و دریانوردی در جزیره کیش گشایش یافت.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، این نمایشگاه  با حضور "حسن بیک محمد لو"؛ معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و‌ منابع سازمان بنادر و دریانوردی، "حسین شیوا"؛ مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران و جمعی از مسئولان استانی و جامعه دریایی به منظور معرفی توانمندی ها و دستاوردها و قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های شرکت‌های داخلی فعال در عرصه دریایی و دریانوردی آغاز بکار کرد.

 

براساس این گزارش، توسعه اقتصاد دریا محور، توسعه تجارت صنعت دریایی در زمینه‌های کشتیرانی، طراحی، کشتی سازی، بنادر، دریانوردی، شیلات، محیط زیست، گردشگری و فراساحل، ایجاد تعامل بیشتر با نخبگان دریایی، ارتقا سطح علمی صنعتی حوزه دریایی و دریانوردی، ترویج فرهنگ دریا محور و جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی و بومی سازی صنعت دریایی کشور از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

 

در این نمایشگاه که در فضایی به وسعت ۱۸ هزارمترمربع درحال برگزاری است، علاوه بر حضور ۱۰۰ شرکت و مجتمع فعال در عرصه‌های دریایی و دریانوردی، هفت مجتمع و شرکت دانش بنیان فعال در عرصه صنایع دریایی توانمندی ها و ظرفیت ها و توانمندی های خود را معرفی می‌کنند.

 

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی با حمایت، سازمان بنادر ودریانوردی، سازمان منطقه آزاد کیش، شورای عالی دریایی کشور و انجمن مهندسی دریایی ایران و با حضور فعالان داخلی و بین‌المللی صنعت دریایی تا ۲۶ خرداد در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش دایر است.

 

در این دوره از نمایشگاه گشت‌های اختصاصی و عمومی دریایی نیز با حضور بازدید کنندگان به ویژه دیدار از ناو جماران و سایر دستاوردهای نیروی دریایی کشور برنامه ریزی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها