با تلاش ضربتی و همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی یک باند کلاهبرداري از طريق تاسيس شرکت هاي صوري اقدام به کلاهبرداری می کردند شناسایی و دستگیر شدند.
با تلاش ضربتی و همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی یک باند کلاهبرداري از طريق تاسيس شرکت هاي صوري اقدام به کلاهبرداری می کردند شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۶۹۹۷۶

 

هرمزگان-جام جم انلاین-با تلاش ضربتی و همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی یک باند کلاهبرداري از طريق تاسيس شرکت هاي صوري اقدام به کلاهبرداری می کردند شناسایی و دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشريح اين خبر بيان داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک باند کلاهبردار که با تاسيس شرکتهاي تجاري صوری و با کمک تعدادي از صرافي ها اقدام به تحصيل ارز نيمايي نموده و با سوء استفاده از مقام و موقعيت خود اقدام به کلاهبرداری می کردند را شناسایی و پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستورکار قراردادند.

 

وی افزود: ماموران پس از بررسي صحت و سقم موضوع و هماهنگی قضايي یکی از اعضا این باند که از کارمندان اخراجي يکي از ادارات شهرستان بندرعباس بوده را شناسایی و دستگیر کردند.

 

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت. در ادامه با رصد اطلاعاتي و تلاش شبانه روزي کارآگاهان پليس آگاهي دو نفر دیگر از موسسين و سرکردگان اصلي این باند شناسایی و در يک عمليات ضربتی و غافلگيرانه دستگیر که متهمان پس از مواجه شدن با دلايل و مستندات متقن و قوي به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه صرافي هاي مرتبط با این پرونده نيز شناسایی و تحت تعقيب قضائي قرار گرفتند ،از عموم شهروندان و مردم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک و مرتبط با شرکت هاي هرمي و صوري و...سريعا از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن تسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها