مرد رستوران‌دار به عنوان مظنون اصلی قتل مرد پولدار و آتش زدن جسد او دستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۶۹۷۴۱
به گزارش جام جم آنلاین، اواخر فروردین امسال مرد ۷۰ساله پولداری ازخانه‌اش در تهران بیرون رفت و بعد ناپدید شد. در پی ناپدید شدن وی موضوع از سوی خانواده‌اش به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران گزارش شد. تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌که پلیس آگاهی چند روز بعد، از طریق پلیس کرج مطلع شد آن‌ها در بیابان‌های اطراف شهر، جسد سوخته مردی را یافته‌اند. خانواده مرد گمشده با احتمال این‌که ممکن است جسد او باشد به پزشکی قانونی رفته و هویت او را تایید کردند. شواهد نشان می‌داد او با ضربه‌های چاقو زخمی شده و بعد از مرگ، جسدش سوزانده شده است. همچنین معلوم شد چوپانی موقع چرای گوسفندانش جسد را یافته و به پلیس اطلاع داده است.

با تحقیقات دوباره از خانواده مقتول معلوم شد بعد از مرگ پدر خانواده از کارت‌های بانکی او مبالغی بیش از ۵۰میلیون تومان برداشت شده و وی بعد از ملاقات با دوست جوانش ناپدید شده است.

در تحقیقات بعدی پلیس مشخص شد این پول‌ها به حساب همان مرد آشنا واریز شده است. همچنین آخرین‌بار، همین مرد خودروی مقتول را به پارکینگ خانه‌اش برده و سوئیچ را به سرایدار ساختمان داده بود.
با این سرنخ‌ها او به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفت اما ناپدید شده بود. معلوم شد او می‌خواسته از طریق فرودگاه به ترکیه نزد خواهرش برود که با اطلاع از ممنوع‌الخروجی‌اش به خانه یکی از اقوامش در شهرستان سراب رفته و آنجا پنهان شده است.

ماموران راهی این خانه شده و متهم را در آنجا دستگیر کردند. اودیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت‌: صاحب یک رستوران در تهران هستم. سه سال پیش درباشگاه ورزشی با مرد پولدار آشنا شدم. او به رستوران من می‌آمد و این‌گونه با هم رفیق شدیم. بعد هم مراوده مالی پیدا کرده و پول‌هایی که به حسابم واریز کرده، مربوط به همین مراوده‌های مالی است.
 
آخرین روز با هم قرار کاری داشتیم. صبحانه کله‌پاچه خوردیم، اما برای من کاری پیش آمد و از او جدا شدم. خبری از وی نداشتم تا این‌که بازداشت شدم و فهمیدم به قتل رسیده است. در مرگ او نقشی نداشتم و فراری در کار نبود. می‌خواستم برای دیدن خواهرم به ترکیه بروم.

محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: این مرد به عنوان تنها مظنون اصلی در قتل مرد پولدار در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.
 
منبع: روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها