خرم آباد –جام جم آنلاین- پدافند غیر عامل با آینده نگری به شناسایی مسائل و تهدیدات جامعه پرداخته و در جهت رفع آنها اقدام می کند
خرم آباد –جام جم آنلاین- پدافند غیر عامل با آینده نگری به شناسایی مسائل و تهدیدات جامعه پرداخته و در جهت رفع آنها اقدام می کند
کد خبر: ۱۳۶۹۵۹۲
به گزارش جام جم آنلاین لرستان جلسه شورای پدافند غیرعامل استان به ریاست استاندار و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.
فرهاد زیویار در این جلسه گفت: پدافند غیرعامل ظرفیتی مهم برای شناسایی تهدیدهاست و با نگاه آینده‌نگرانه به شناسایی مسائل و تهدیدات جامعه پرداخته و در جهت رفع مخاطرات عمل می‌کند. 
وی اظهار داشت: موضوعات مهمی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسه عصر امروز مطرح شد و در پایان پس از بررسی و جمع بندی نقطه نظرات حاضرین، تصمیماتی در قالب مصوبات جلسه اتخاذ شد. 
استاندار لرستان ادامه داد: در بخشی از این تصمیمات مقرر شد در رابطه با ۲ درصد اعتبار اختصاص یافته به پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان گزارش جامعی تهیه و در اختیار کارگروه برای اتخاذ تدابیر لازم قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در استان لرستان عنوان داشت: استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر نیز از مهمترین مواردی است که در بحث پدافند غیرعامل به آن پرداخته شده و با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان ضرورت دارد در این رابطه اقدامات اثرگذاری با همکاری دستگاه‌های اجرایی صورت پذیرد. 
زیویار افزود: موارد بهداشتی و بیولوژیک بویژه در بحث کشتارگاه‌های استان از دیگر نکاتی بود که در قالب دستور کار در جلسه امروز مطرح شد و با توجه به گزارشات ارائه شده مقرر شد به منظور رفع مشکلات در این حوزه اقدامات لازم حمایتی با برنامه ریزی دقیق و رعایت تمامی موازین انجام شود و گزارشی از اقدامات صورت گرفته در اختیار کارگروه قرار گیرد.
وی تاکید کرد: استفاده صحیح از انرژی بخشی از مهمترین تصمیمات کارگروه پدافند غیرعامل را به خود اختصاص داد که مقرر شد دستگاه‌های اجرایی نسبت به بررسی ظرفیت‌های موجود اقدام کنند و این ظرفیت‌ها به منظور بهره‌گیری صحیح به کارگروه معرفی شوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها