سرپرست فرمانداری بندرعباس در بازدید سرزده از شرکت گاز استان هرمزگان، گازرسانی را خدمتی مقدسی بمنظور ایجاد رفاه اجتماعی بیش تر برای مردم بر شمرد.
سرپرست فرمانداری بندرعباس در بازدید سرزده از شرکت گاز استان هرمزگان، گازرسانی را خدمتی مقدسی بمنظور ایجاد رفاه اجتماعی بیش تر برای مردم بر شمرد.
کد خبر: ۱۳۶۹۵۲۳

هرمزگان-جام جم انلاین-سرپرست فرمانداری بندرعباس در بازدید سرزده از شرکت گاز استان هرمزگان، گازرسانی را خدمتی مقدسی بمنظور ایجاد رفاه اجتماعی بیش تر برای مردم بر شمرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان، محمد مرودی، سرپرست فرمانداری بندرعباس، هجدهم خرداد ماه سال جاری ، پس از بازدید سرزده از عملیات اجرایی ترمیم نوارحفاری در برخی از محلات شهربندرعباس توسط شهرداری به اتفاق رییس و معاون سازمان عمران شهرداری بندرعباس، در شرکت گاز اسنان هرمزگان حضور یافتند و ضمن دیدار با برخی از مسئولین شرکت گاز استان از آنان تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

وی با اشاره به اقدامات توسعه عملیات گازرسانی و خدمات ارایه شده در شهر بندرعباس و استان هرمزگان در زمینه خدمات گازرسانی اظهار کرد: گازرسانی به مردم خدمت مقدسی است و سبب پیامدهای اجتماعی پسندیده در جامعه می شود.

 

وی با بیان این که پس از عملیات حفاری و لوله گذاری بمنظور گازرسانی در شهر بندرعباس، ترمیم نوارحفاری با پرداخت هزینه توسط شرکت گاز استان از سوی مجموعه شهرداری انجام می شود ادامه داد: لازم است به نحوی برنامه ریزی کرد که ترمیم نوار حفاری در کم ترین بازه زمانی ممکن و با کیفیت مطلوب و طبق استاندارد های لازم، اجرا شود تا بعد از این شاهد گلایه هایی از شهروندان در این خصوص نباشیم.

 

فرماندار بندرعباس ضمن تاکید بر لزوم تسریع در اجرای آسفالت نوارهای حفاری تحویل شده از سوی شرکت گاز استان هرمزگان، بر حصول اطمینان از کیفیت اجرای آسفالت شهری و برنامه ریزی برای نظارت فرمانداری بندرعباس در این خصوص نیز مطالبی ارائه کرد.


وی با تاکید بر لزوم تعامل بیشتر با فرمانداری شهرستان بندرعباس در این ارتباط افزود: فرمانداری شهرستان بندرعباس آماده هر گونه هماهنگی و ایجاد تعامل بیشتر بین دستگاههای خدمات رسان بوده و حسب وظیفه به موارد ورود خواهد نمود.

 

در ادامه سعید داوری پور، سرپرست امورمهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان هرمزگان نیز عنوان کرد: شرکت گاز استان هرمزگان در راستای رسالت خطیر خود در جهت رفاه عمومی و ایجاد زیرساخت های گازرسانی برای استفاده عموم مردم این استان پروژه های گازرسانی را به انجام رسانده و در این راستا شهر بندرعباس با اجرای فاز ۸ بعنوان آخرین فاز زیرساختی شهر بندرعباس (در محدوده محلات غرب)در حال اجراء می باشد و بیش از نیمی از آن اجرایی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها