در اولین ساعات صبح امروز پنچشنبه ریاست جمهوری در بیست و چهارمین سفر استانی وارد فرودگاه شهرکرد شد و مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۶۹۴۲۶

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛ صبح امروز پنچشنبه 19 خرداد سید ابراهیم رئیسی رساست جمهوری به همراه تعدادی از اعضاء کابینه وارد فرودگاه شهرکرد مرکز استان چهار محال شده و مورد استقبال حضرت آیت الله محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد،غلامعلی حیدری سودجانی استاندار و رئیس شورای تامین استان و همچنین اعضاء شورای تامین استان قرار گرفت.

هدف از سفرهای استانی نهضت خدمات رسانی و تکریم مردم است

رئیس جمهور در ابتداء سفر هدف از سفر را نهضت خدمت رسانی به مردم و بالاخص مردم شریف و فهیم استان چهار محال بیان نمود و تاکید کرد بنا داریم در سفرهای استانی با ظرفیت ها و موانع استان آشنا شده و ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم.

مردم استان چهار محال و بختیاری مردمی شجاع و غیور هستند

رئیس دولت سیزدهم خاطر نشان ساخت مردم استان چهار محال و بختیاری مردمی شجاع و غیور هستند که در طول 8 سال دفاع مقدس بیش از 2500 شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی نمودند.

سفر رئیس جمهور با بالگرد به سمت منطقه محروم و عشایری لبد بازفت

رئیس جمهور بلافاصله پس از حضور در فرودگاه شهرکرد با 2 فروند بالگرد به همراه مسئولان و مدیران ارشد دولتی عازم روستای محروم و مناطق عشایری لبد بازفت شده که در سال 1371 مقام معظم رهبری به همین روستا و منطقه سفر نموده بودند و رئیس جمهوری هدف از این سفر را بررسی وضعیت مردم منطقه و تاکید و اجرائی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب در سال 1371 عنوان کرد.

شایان ذکر است در سفر یکروزه رئیس جمهور علاوه بر سفر به مناطق محروم دیدار مردمی با نخبگان ،خانواده معظم شهداء و ایثارگران و همچنین شرکت در جلسه شورای اداری استان و دیدار و نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها