شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ:

برق ۲ وزارتخانه و ۱۱ اداره و نهاد قطع شد

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با هدف اجرای مصوبه هیات دولت، امروز (چهارشنبه) برق ۱۳ اداره پُرمصرف شهر تهران را قطع کرد. در بین این ادارات، نام دو وزارتخانه و تعدادی از ساختمان‌های مرکزی بانک‌ها نیز وجود دارد.
کد خبر: ۱۳۶۹۴۰۱

به گزارش جام جم آنلاین از وزارت نیرو، «کامبیز ناظریان» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به این که مصوبه هیات دولت به همه ادارات شهر تهران، ابلاغ و اخطار به پرمصرف‌ها نیز داده شده است، گفت: طبق وعده دولت، مدیریت مصرف برق را از ادارات و نهادهای اجرایی آغاز کردیم و در این راستا از روز گذشته قطع برق پرمصرف‌ های بخش اداری آغاز شد.

وی افزود: در روز جاری نیز برق ۱۳ اداره و نهاد عمومی که به اخطارهای داده شده بی توجه بوده و مصرف برق خود را کاهش ندادند، قطع شد که در این بین ساختمان‌های دو وزارتخانه و تعدادی از بانک‌ها نیز وجود داشت و این هشداری است تا ادارات نسبت به مقوله کاهش مصرف برق و مصوبه هیات وزیران بی‌تفاوت نباشند.

مدیرعامل برق پایتخت ادامه‌داد: طبق رویه مدیریت بحران، ادارات باید برای شرایطی از این دست، مجهز به مولدهای اضطراری باشند تا اختلالی در ارائه خدمات اداری به مراجعان و شهروندان به وجود نیاید.

ناظریان خاطرنشان‌ کرد: قطع برق ادارات پرمصرف شهر تهران به صورت جدی طی روزهای آتی نیز تا گذر از ایام گرم سال ادامه خواهد داشت و از همه مسوولان دستگاه‌های اجرایی درخواست داریم به منظور همراهی در تامین برق هموطنان با جدیت اجرای مصوبه ابلاغی مبنی بر ضرورت کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری را رعایت کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه بر اساس بازدید گروه‌های ارزیاب و داده‌های حاصل از کنتورهای هوشمند، بخش قابل توجهی از ادارات و نهادهای عمومی و اجرایی شهر تهران در این زمینه عملکرد مناسبی داشته و اقدام به کاهش مصرف برق کرده‌اند، از همکاری ارزنده این دسته از مشترکان قدردانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها