بازار طلا و سکه در لحظات آغازین معاملات امروز افزایش قیمت انواع سکه را تجربه می کند. این نوسانات قیمتی رشد ۹۰ هزار تومانی سکه امامی را رقم زده. از سوی دیگر نیز حباب این سکه که روز گذشته با حدود ۴۰۰ هزار تومان کاهش همراه بود، تا این لحظه صعود شدید قیمتی را ثبت نکرده است.
کد خبر: ۱۳۶۹۳۵۲

قیمت سکه افزایش یافت. قیمت سکه 17 خرداد 1401 چقدر بود؟. قیمت سکه کاهش می یابد. قیمت سکه همچنان حباب خواهد داشت. قیمت سکه نوسان دارد.


صبح امروز قیمت اونس جهانی با نرخ ۱۸۴۹ دلار و ۱۲ سنت ثبت شده است. در شرایط موجود بازار طلا و سکه به دنبال افزایش نرخ ارز در بازار، افزایش قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند.

به این ترتیب سکه امامی با ۹۰ هزار تومان و نیم سکه و ربع سکه با ۲۰ هزار تومان افزایش روبرو بودند.

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه ۱۴ میلیون و ۹۲۳ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۴ میلیون و ۸۳۷ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی نزدیک به ۹۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٨ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته، معادل ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش ۲۰ هزار تومانی را تجربه می‌کند.

ربع سکه با قیمت ۵ میلیون و ۵۲۰ هزارتومان ثبت شده است که در مقایسه با قیمت روز گذشته معادل ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، افزایش قیمتی نزدیک به ۲۰ هزار تومان داشته است.

هر سکه گرمی نیز معادل ۳ میلیون و ۵۰ دهزار تومان ثبت شده که نسبت به قیمت آن در روز گذشته تغییر قیمتی را ثبت نکرده است.

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۸۰ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۵۹۵ هزار تومان، ربع سکه، دو میلیون و ۵۶ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۳۴۴ هزار تومان حباب دارد.

قیمت سکه چقدر افزایش یافت؟

همزمان با افزایش قیمت طلا در بازار جهانی قیمت طلا و انواع سکه در بازار داخلی نیز افزایش یافت و تنها سکه امامی از این افزایش قیمت مصون ماند.


افزایش تدریجی قیمت سکه
به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت هر اونس طلا با توجه به تقاضای امن به بالاترین حد در یک ماه گذشته رسید.

بر اساس گزارش ایسنا، قیمت طلا امروز دوشنبه افزایش یافت و به بهترین سطح خود از اواسط ماه مارس رسید زیرا بحران روسیه و اوکراین سرمایه‌گذاران را به سمت ایمن‌بودن این فلز گرانبها سوق داد. هر اونس طلا امروز در اوایل وقت بازگشایی بازار با ۰.۵ درصد افزایش به ۱۹۸۴ دلار و ۲۰ سنت و بالاترین قیمت از ۱۴ مارس رسید و معاملات آتی آمریکا نیز با ۸ درصد افزایش به ۱۹۹۰ دلار و ۲۰ سنت رسید.

هر اونس طلا در ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۱۲.۱۰ درصد افزایش به ۱۹۸۶ دلار و ۳۰ سنت رسید. در بازار معاملات آتی آمریکا نیز با ۰.۶۱ درصد کاهش به ۱۹۸۷دلار و ۳۰ سنت رسید.

افزایش امروز، دوشنبه به دنبال دومین افزایش هفتگی متوالی برای طلاست. بازدهی اوراق بهادار ۱۰ ساله خزانه‌داری آمریکا به بالاترین حد خود از دسامبر ۲۰۱۸ رسید و شمش به عنوان یک ذخیره امن در زمان بحران‌های سیاسی و اقتصادی و همچنین محافظی در برابر تورم در نظر گرفته می‌شود.

به نقل از رویترز، انتظار می‌رود چین در ماه مارس وخیم‌ترشدن شدید فعالیت‌های اقتصادی را گزارش کند زیرا شیوع کووید-۱۹ و محدودیت‌ها تاثیرات مهمی در مصرف‌کنندگان و کارخانه‌ها وارد کرده است، اگر چه رشد سه ماهه اول ممکن است به دلیل شروع قوی در اوایل سال افزایش یافته باشد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۵ درصد افزایش به ۲۵.۸۰ دلار در هر اونس و پلاتین با ۰.۸ درصد افزایش به ۹۹۷.۵۰ دلار رسید و پالادیوم ۱.۱ درصد افزایش یافت و به ۲۳۹۳دلار و ۶۷ سنت رسید.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز ۲۹ فروردین تا ساعت ۱۹، به رقم ۲۷ هزار و ۶۶۹ تومان‌ رسید.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را کماکان ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرد.

صرافی‌‌‌ها بانک‌ها امروز قیمت دلار را برای فروش ۲۵ هزار و ۳۲۶ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۵ هزار و ۷۴ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بانک مرکزی نیز ۴۵۴۱ تومان اعلام شد. امروز قیمت فروش یورو در صرافی‌‌‌ها بانک‌ها، ۲۸ هزار و ۶۰۵ تومان اعلام شد. قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۳۲۰ تومان است.

طبق نرخ‌‌‌ها اعلامی اتحادیه طلا و سکه تا ساعت ۱۹، قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۳ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۲ میلیون ۹۵۰ هزار تومان است.

در بازار امروز قیمت طلا برای هر گرم طلا ۱۸ عیار، یک میلیون و ۳۱۲ هزار ۳۸۱ تومان اعلام شد.

نیم‌سکه، هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود. قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

قیمت سکه افزایش یافت

قیمت سکه امروز (چهارشنبه، ۱۸ اسفندماه) در بازار تهران با افزایش ۱۳۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به بهای ۱۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان رسید.

به گزارش شفقنا، در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۲۹ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌ میلیون و ۳۲۶ هزار تومان شد.

اُنس جهانی طلا نیز با قیمت ۲ هزار دلار و ۱۸سنت معامله شد.

رشد بهای انس جهانی طلا پس از جنگ روسیه و اوکراین بر قیمت انواع سکه و طلا در بازار داخل نیز تاثیر گذاشته و موجب افزایش فلز زرد در داخل کشور شده است. سکه طرح جدید در هفته‌های اخیر در کانال ۱۱ و ۱۲ میلیون تومان نوسان داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها