امدادگران حاضر در صحنه حادثه خروج قطار مسافربری مشهد یزد از ریل را در حال تلاش برای امداد رسانی و مدیریت صحنه عملیات مشاهده می‌کنید.
کد خبر: ۱۳۶۹۳۰۱

به گزارش جام جم آنلاین، در ساعت ۵:۳۰ صبح امروز قطار مسافربری طبس - یزد با ۴۳۰ خدمه و مسافر در حال حرکت در مسیر خود بود که در محدوده ایستگاه مزینو از ریل خارج شد؛ و باعث کشته و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان در این حادثه شد.
 
تعداد بازدید : 162

توضیحات فرماندار ویژه طبس

فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: طبق بررسی‌های اولیه، حادثه خروج قطار مسافری مشهد- یزد بر اثر برخورد قطار با بیل مکانیکی، رخ داده است.

علی اکبر رحیمی در گفتگو با ایسنا با اشاره به خروج قطار مسافری مشهد- یزد نزدیک ایستگاه عباس آباد طبس ساعت ۵:۳۰ صبح امروز، اظهار کرد: حدود ۴۲۰ مسافر در این قطار در حال عزیمت به یزد بودند.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون عالی سوانح راه آهن نیز بلافاصله به محل اعزام شدند و ستاد بحران تشکیل شد، بیان کرد: به دنبال وقوع این حادثه، تعداد چهار واگن از ریل خارج شده است.

فرماندار ویژه شهرستان طبس با بیان اینکه تاکنون ۳۰ نفر مصدوم و ۵ نفر مصدوم بدحال از این حادثه گزارش شده است، تصریح کرد: تاکنون تعداد فوتی‌ها حدود ۱۷ نفر گزارش شده، اما به علت اینکه نیرو‌های امداد و نجات در حال بررسی قسمت‌های دیگر واگن هستند، ممکن است این تعداد افزایش یابد.

رحیمی با اشاره به کار بی وقفه برلی بررسی حال مصدومان و بیرون کشیدن فوتی‌ها، افزود: مسافران سالم به طبس اعزام میشوند تا انتقال آنان به یزد صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه تمامی امکانات شهرستان‌های بیرجند، طبس، فردوس و استان‌های همجوار برای خدمات رسانی به مصدومان و مسافران به کار گرفته شده است، تصریح کرد: سه هلی کوپتر و ۱۲ دستگاه اورژانس در اولین دقایق وقوع حادثه به محل اعزام شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها