همزمان با دهه کرامت و ایام ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، ویژه برنامه «باران» با اجرای فرزاد جمشیدی روی آنتن شبکه دو قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۶۹۲۴۵

به گزارش جام جم آنلاین، این برنامه قرار است به سوژه‌های دیده نشده و مردمی ویژه حرم امام رضا (ع) بپردازد و یکی از بخش‌های مهم این برنامه گفت‌وگو با خادمان حرم امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) است. همچنین پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) و نماهنگهای مرتبط با این امام همام از دیگر بخشهای این برنامه خواهد بود.

نخستین مهمان این برنامه، محمدرضا شکوهی یکی از قدیمی‌ترین نقاره‌زن‌های حرم مطهر رضوی بود که طی گفتگویی جذاب با فرزاد جمشیدی به بیان خاطرات خود و آرزوی دیرینه خود پرداخت. این برنامه دوشنبه شانزدهم خرداد روانه آنتن شد.

مهمان دومین قسمت برنامه «باران»، علیرضا ایمانیان یکی از قدیمی‌ترین ساعت‌سازهای حرم مطهر رضوی است که با فرزاد جمشیدی به گفتگویی صمیمانه خواهد نشست. این برنامه سه‌شنبه هفدهم خرداد پخش میشود.

برنامه «باران» به تهیه‌کنندگی رشید (ابوالفضل) حاجتمند و با اجرای فرزاد جمشیدی بصورت زنده از دوشنبه 16 تا شنبه 21 خرداد مصادف با سالروز میلاد امام رضا(ع) ساعت 19:20 به مدت 45 دقیقه مهمان خانه مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها