مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام خبر داد:

برگزاری جشنواره قصه گویی نهال امید در استان ایلام

ایلام - جام جم آنلاین ؛ همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) اختتامیه جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۶۹۲۱۹

به گزارش جام جم آنلاین ایلام؛ مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام در این مراسم که با حضور خدام حرم رضوی برگزار شد گفت:  در مجموع ۱۴ هزار و ۴۵۲ نفر دراین جشنواره شرکت کردند و از این تعداد ۲۴۰ نفر  برگزیده شدند.
 
سمیه حیدری افزود: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ ائمه معصومین(ع) به ویژه فرهنگ رضوی بر مبنای کتاب و کتابخوانی، شناسایی  و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ رضوی و ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا(ع) برگزار شده است
 
وی تعداد برگزیدگان فردی در این جشنواره را  ۲۲۴ نفر و تعداد برگزیدگان خانوادگی را ۱۶ نفر عنوان کرد
 
حیدری اضافه کرد: از کارکنان ادارات و نهادهای دولتی  تعداد ۱۵۰ نفر در این جشنواره شرکت  و از برگزیدگان شهرستان در مکان های نماز جمعه با حضور مسولان تجلیل شده است.

وی در پایان گفت: حضور خدام حرم مطهر رضوی به غنای برنامه ها ما کمک می‌کند، دنیای همه ما ایرانی ها حول محور حرم مطهر می چرخد و در این محافل ارادات قلبی خود را به ساحت مقدس حرم مطهر رضوی ابراز می کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها