در راستای اجرای طرح هوشمندسازی عرضه نان؛

617 نانوایی کرمانشاه مجهز به دستگاه کارتخوان شدند

سرهنگ کیخسرو دستغیب، با اشاره به نزدیکی فصل تابستان و شروع سفرها گفت: جهت کنترل هرچه بهتر ترافیک در سطح محورهای استان، طرح تابستانی پلیس راه از ابتدای تیرماه آغاز می شود.
کد خبر: ۱۳۶۹۱۸۵

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛  رییس پلیس راه استان کرمانشاه از آغاز طرح “تابستانی” پلیس راه از اول تیرماه امسال خبر داد و افزود: پیش بینی می شود امسال با توجه به بهبود شرایط کرونایی افزایش ۳۰ درصدی سفرها را شاهد باشیم.

 

وی افزود: در این طرح که تا اول مهرماه ادامه دارد ۹۰ گشت محسوس و نامحسوس محورهای استان را تحت کنترل دارند.

دستغیب خاطرنشان کرد: از این تعداد هشت تیم نامحسوس از خودروهای راهداری در اختیار پلیس راه قرار گرفته است.

وی یادآور شد: گشت های پلیس راه مجهز به دوربین ثبت سرعت بوده و تخلفات مربوط به سرعت غیرمجاز را ثبت می کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: علاوه بر این تیم ها ۵۷ دوربین ثابت سرعت سنج نیز محورهای استان را تحت پوشش دارند.

دستغیب خاطرنشان کرد: در این طرح محور تمرکز گشت های پلیس راه مسیرهای پرتردد اصلی و بزرگراهی و مسیرهای منتهی به اماکن تفریحی و تفرجگاه ها خواهد بود.

وی افزود: همچنین در این طرح تمرکز پلیس بر تخلفات حادثه ساز بویژه سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز است و با این تخلفات برخورد شدید خواهد شد.

دستغیب همچنین با اشاره به شروع طرح اربعین در شهریور ماه، گفت: در این ایام مسیرهای تردد زوار بصورت ویژه تحت کنترل پلیس قرار خواهد گرفت.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی تردد در محورهای استان در دو ماهه ابتدای سال گفت: پیش بینی می شود این روند را هم در تابستان پیش رو داشته و شاهد افزایش ۳۰ درصدی سفرها در تابستان امسال باشیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها