رییس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد

دستگیری دو موبایل قاپ با ۵۰ فقره سرقت

رییس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو موبایل قاپ حرفه ای با ۵۰ فقره سرقت در محدوه شمال تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۹۱۳۲

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ گودرز داوری با اعلام این خبر گفت : بیست و نهم دی ماه سال گذشته پرونده ای با موضوع موبایل قاپی به پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

وی افزود: محتویات پرونده حکایت از آن داشت، خانمی در حال تردد در محدوده خیابان عباس آباد، تلفن همراهش توسط ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت سرقت و به سرعت هر دو موتور سوار از محل متواری می شوند.

رییس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران کرد: متهمان که با مقاومت این زن جوان مواجه شده بودند و با تهدید سلاح سرد و قدرت نمایی از محل متواری شده بودند، هویت و مخفیگاه آنان شناسایی شده و پس از هماهنگی های قضایی هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان تعدادی سلاح سرد کشف شد بیان کرد: متهمان پس از دستگیری در بازجویی های پلیسی به ۵۰ فقره سرقت گوشی تلفن همراه معترف شدند.

رییس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران خاظرنشان کرد: با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم به سرقت موبایل شهروندان و شناسایی ۴۰ تن از مال باختگان پرونده به همراه متهمان به دادسرای مربوط ارسال و تحقیقات پلیسی برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

منبع: پلیس تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها