تقابل مهدی طارمی مهاجم پورتو با اسلام سلیمانی مهاجم اسپورتینگ در بازی ایران و الجزایر سوژه یکی از نشریات پرتغالی شده است.
کد خبر: ۱۳۶۹۱۲۴

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران روز ۲۲ خرداد در دیداری تدارکاتی در شهر دوحه به مصاف تیم ملی الجزایر می‌رود.

این مسابقه تقابل چند بازیکن دو تیم است که در کشور پرتغال بازی می‌کنند به ویژه مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو و اسلام سلیمانی مهاجم الجزایری اسپورتینگ لیسبون.

پورتو و اسپورتینگ این فصل رقابت بسیار نزدیک و حتی خصمانه‌ای برای کسب عنوان قهرمانی لیگ پرتغال داشتند که این رقابت با بیانیه غیر ورزشی و توهین آمیز لیسبونی‌ها علیه طارمی به اوج خود رسید.

با این حال پورتو با نقش آفرینی طارمی یکی از سال‌های درخشان خود را سپری کرد و بالاتر از اسپورتینگ و بنفیکا، به عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی پرتغال رسید.

تقابل مهاجمان پورتو و اسپورتینگ با پیراهن تیم‌های ملی خود هم جذابیت‌های خاص خودش را دارد و سوژه روزنامه «اوجوگو» پرتغال شده است.

این روزنامه با اشاره به زورآزمایی طارمی و سلیمانی نوشت: «اولین تاریخ مسابقه مجدد تیم ایران مشخص شد. ایرانی‌ها با بازی‌های لغو شده (مقابل کانادا و اکوادور) - چیزی که نظر انتقادی طارمی را در پی داشت- درگیر یک بلاتکلیفی شدند و حالا اعلام شده است که در ۱۲ ژوئن به مصاف الجزایر خواهند رفت. این دیدار در ورزشگاه باشگاه القطر برگزار خواهد شد. به این ترتیب مهدی طارمی از پورتو و علی علیپور بازیکن جدید جیل ویسنته با اسلام سلیمانی از اسپورتینگ و یانیس هاماچه از بواویشتا زورآزمایی می‌کنند.»

به گزارش مهر، تیم الجزایر چهارشنبه در دومین بازی خود در مسابقات مقدماتی جام ملت های آفریقا با تانزانیا بازی می کند.

گفته می شود الجزایر به همین دلیل در بازی مقابل ایران از بازیکنانی استفاده می کند که فرصت بازی نداشته اند و احتمالا به نفرات اصلی خود استراحت می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها