نقش کارگزاران گمرکی در تجارت خارجی نقشی ویژه و غیرقابل انکار است
رییس اتحادیه کارگزاران گمرکی هرمزگان مطرح کرد:

نقش کارگزاران گمرکی در تجارت خارجی نقشی ویژه و غیرقابل انکار است

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان:

اگر جایی قانون می تواند انعطاف داشته باشد، مسوولان آن را اعمال کنند

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: اتاق بازرگانی هرمزگان از ایجاد انجمن تخصصی اقتصادی به صورت همه جانبه حمایت می کند.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: اتاق بازرگانی هرمزگان از ایجاد انجمن تخصصی اقتصادی به صورت همه جانبه حمایت می کند.
کد خبر: ۱۳۶۹۰۸۴

هرمزگان-جام جم انلاین-رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: اتاق بازرگانی هرمزگان از ایجاد انجمن تخصصی اقتصادی به صورت همه جانبه حمایت می کند.

 

محمدرضا صفا  اظهار کرد: واردات و صادرات کالا از جریان‌های تجاری مهم در هر کشور است که می تواند چرخ اقتصاد را به گردش در آورد و موجب رونق تجاری شود.



وی افزود: اتاق بازرگانی هرمزگان در دوره نهم با شعار اتاق شیشه ای و شفاف توانست اعتماد فعالان اقتصادی را به دست آورد و جایگاه خود را در استان تقویت نماید و یکی از اهداف مهم اتاق بازرگانی هرمزگان تقویت و ایجاد تشکل های تخصصی در اتاق بازرگانی است که با همت بلند فعالان اقتصادی و پیگیری دست اندرکاران اتاق در حال حاضر اتاق بازرگانی هرمزگان دارای ۱۱ تشکل اقتصادی و ۱۲ کمیسیون تخصصی است.



صفا ادامه داد: در برهه کنونی که فعالان اقتصادی به دلیل نوسانات اقتصادی و قوانین دست و پاگیر امورات خود را به سختی به پیش می برند اتاق با همدلی و تعامل مسوولان و همراهی بی نظیر فعالان اقتصادی توانسته است بسیاری از مشکلات و موانع در حوزه گمرکی و سایر حوزه ها … را برطرف نماید.



وی تاکید کرد: بدون شک فعالان اقتصادی از اجرای قوانین و مقررات استقبال می کنند اما اگر جایی قانون می تواند انعطاف خاصی از خود داشته باشد مسوولان باید آن را اعمال کنند.


صفا تاکید کرد: اتحادیه ها و تشکل ها علاوه بر افزایش نرخ مشارکت های اجتماعی، با همفکری یکدیگر می توانند مطالبات فعالان اقتصادی را در این زمینه به صورت تخصصی جمع بندی و پیگیری کنند و اتحادیه کارگزاران گمرکی به عنوان یک اتحادیه تخصصی و کلیدی بدون شک نقش مهمی در رفع مشکلات این حوزه دارد.


رییس اتاق بازرگانی هرمزگان تصریح کرد: اتاق با تمام توان از ظرفیت های موجود برای تشکیل اتحادیه های تخصصی و اقتصادی در استان حمایت خواهد کرد.



وی همچنین به نمایندگی از بخش خصوصی از تلاش ها و زحمات تمام پیشکسوتان عرصه اقتصاد به ویژه کارگزاران گمرکی و ترخیصکاران و ریاست اتحادیه کارگزاران تشکر و قدردانی به عمل آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها