مردی که در جریان دستگیری سارقان طلافروشی در خانی‌آباد تهران با شلیک گلوله زخمی شده بود، در بیمارستان فوت شد و سارق تیرانداز در برابر اتهام قتل قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۶۹۰۴۵
به گزارش جام جم آنلاین، دو پسرعمو، شامگاه دهم خرداد امسال با انگیزه سرقت سمت طلافروشی محله خانی‌آباد رفتند. یکی از آن‌ها با پتک به شیشه طلافروشی زد و شش کیلو طلا را جمع کرد. پسرعموی میانسال این سارق با سلاح کلاشینکف شروع به تیراندازی کرد تا راهی برای فرار خود و همدستش پیدا کند که موفق نشد. دو نفر از افراد حاضر در محل با شلیک گلوله زخمی شدند که روز شنبه چهاردهم خرداد امسال یکی از آن‌ها که مرد ۴۷ساله‌ای بود تسلیم مرگ شد.

برادر مرد فوت‌شده در حادثه تیراندازی سارقان طلافروشی محله خانی‌آباد نیز گفت: برادرم بهزاد، با موتورسیکلتش کار می‌کرد. دو دختر یک و ۱۰ساله و پسری هفت‌ساله داشت. آن شب به مغازه موبایل‌فروشی مقابل مغازه طلافروشی رفته بود که گوشی‌اش را تعمیر کند. صدای تیراندازی که می‌آید متوجه حضور سارقان می‌شود. همراه صاحب مغازه بیرون زده و سعی می‌کنند مانع فرار سارقان شوند که با شلیک گلوله دزدان زخمی شد. برادرم را به بیمارستان انتقال دادم، اما روز شنبه به علت شدت جراحات جان باخت.
 
منبع: روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها