جزئیات جست‌وجوی امدادگران هلال‌احمر برای یافتن سه مفقودی دماوند

جدال با مرگ در «یخار»

کوهنوردی که در ارتفاعات الوند سقوط کرده بود، در همان محل فوت کرد.
کد خبر: ۱۳۶۸۹۹۶
به گزارش جام جم آنلاین؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی خمین گفت: با توجه به صعب العبور بودن مسیر دسترسی بعد از هماهنگی با جمعیت هلال احمر شهرستان خمین، تقاضای گروه تخصصی کوهنوردی از مرکز استان و همچنین تیم کوهنوردی شهرستان، هر دو تیم همزمان به محل مورد نظر منتقل و عملیات انتقال بصورت ایمن انجام و فرد مصدوم به پائین کوه منتقل گردید.

اسماعیل تیرانی افزود: تماسی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ این شهرستان در ساعت ۱۳:۳۰ روز جاری برقرار و درخواست کمک به مصدومی که از کوه الوند سقوط کرده بود، شد.

او اضافه کرد: بلافاصله کد یک پایگاه شهری به آدرس اعلامی اعزام و با توجه به صعب العبور بودن مسیر دسترسی، درخواست تیم تخصصی کوهنوردی از مرکز استان و همچنین تیم کوهنوردی شهرستان شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی خمین گفت: تیم‌های کوهنوردی با حضور در محل عملیات انتقال فرد مصدوم به پائین کوه را انجام دادند.

تیرانی افزود: مصدوم بدلیل شدت جراحات وارده در همان محل فوت کرد و جسد به عوامل نیروی انتظامی تحویل داده شد.

او در انتها به مردم توصیه کرد قبل از حرکت به سمت کوه از مسیر‌های هموار حرکت کرده و در صورت عزیمت به کوه‌هایی که به مسیر‌های آن آشنایی ندارند، از راهنما استفاده کنند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

کوه الوند روستای لکان از جاذبه طبیعی خمین است، این کوه با ارتفاع سه هزار و ۵۶ متر و طول بیش از ۲۱ کیلومتر دومین کوه بلند و طویل‌ترین کوه استان مرکزی شناخته شده است.
 
منبع: خبرگزاری صدا وسیما
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها