ایلام - جام جم آنلاین ؛امام جمعه ایلام گفت: فرهنگ رضوی و ترویج سیره اهل بیت از جمله امام رضا (ع) بهترین راهبرد برای مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان علیه ارزش های دینی و اسلامی ماست.
کد خبر: ۱۳۶۸۹۷۲
به گزارش جام جم آنلاین ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در دیدار با خدام و حاملان پرچم حرم مطهر امام رضا (ع)  افزود: حضور پرچم حرم رضوی بیانگر کرامت ، لطف و عنایت امام رضا (ع) به مردم استان ایلام است.

 وی ادامه داد: نگاه ما به عنوان شیعه ائمه اطهار (ع) توسل و برقراری ارتباط معنوی با امام معصوم (ع) است که در سایه این توسلات و ادعیه یک ارتباط ۲ سویه بین ما و ائمه اطهار (ع) شکل می گیرد.

امام جمعه ایلام  با تاکید بر  اینکه اهل بیت (ع) هیچگاه ما را تنها نمی گذارند و همه ما مورد لطف ائمه معصوم(ع) هستیم، افزود: امامان معصوم (ع) شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند، وقتی انسان در ترویج فرهنگ ائمه معصوم (ع) برای زنده نگاه داشتن نام و یاد آنها قدمی بردارد، مشمول نظر خاص آنها خواهیم شد.

وی اضافه کرد: در خدمت ترویج سیره ائمه معصومین (ع) بودن لطف و نظر ائمه اطهار (ع) را در پی خواهد داشت و امروز باتوجه به گسترش تهاجم و نفوذ فرهنگی غرب باید تلاش کرد فرهنگ و سیره ائمه اطهار (ع) در بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان تبیین و نهادینه شود.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها