در جلسه شورای اداری با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و مسئولین شهرستان دشتستان مطرح شد؛

مشکلات مشترک همه بخش های دشتستان

فرماندار شهرستان دشتستان در جلسه شورای اداری روز جمعه 13 خرداد ماه در حضور معاون محترم پارلمانی ریاست جمهوری ،نماینده مجلس شهرستان دشتستان ،امام جمعه شهرستان، شهردار و مسئولین و مدیران دستگاه های اداری اظهار داشتند که مشکلات همه بخش های شهرستان دشتستان مشترک هستند
کد خبر: ۱۳۶۸۸۵۹

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر، فرماندار شهرستان دشتستان در جلسه شورای اداری اظهار داشتند که مشکلات همه بخش های شهرستان دشتستان مشترک هستند و عبارتند از کمبود آب،بهداشت و درمان ، جاده و راه ها،اصلاح آبیاری در حوزه کشاورزی و نخیلات
در حوزه آب سد دالکی که به دلیل کمبود مبلغی بالغ بر هزار و ششصد میلیارد تومان تکمیل آن با مشکل مواجه شده است و همچنین سد دهرود را داریم که باید ساخت آن آغاز شود تا بخش اعظمی از مشکلات کمبود آب منطقه حل شود و باید اصلاح آبیاری در حوزه کشاورزی و نخیلات جهت بهبود آبیاری صورت گیرد.

دکتر احمد بنافی افزودند در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بزرگ فقط یک بیمارستان دارد که نیاز هست بیمارستان۱۷شهریور تکمیل و روند ساخت آن تسریع شود که مبلغ ۴۵۰ میلیارد تومان کمبود بودجه دارد.
در این جلسه دکتر سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کردند: تامین مراکز درمانی از اولویت‌ها است.
دولت مساله سلامت را مساله اول مردم می داند و در این دو سال و صد روز کرونائی مردم،کادر درمان و مدافعان سلامت دولت را همراهی کردند که الحمدالله توانستیم به نتیجه رضایت‌بخشی دست یابیم.

وی اظهار داشت اصلاح یارانه‌ها در دراز مدت به نفع مستضعفین خواهد بود و جلوی بسیاری از رانت خواری ها را خواهد گرفت. در جریان اصلاح یارانه‌ها،توزیع عادلانه و مردمی سازی یارانه‌ها ما مسئولین و مدیران باید در کنار مردم باشیم و کاری کنیم که مردم توجهی به تبلیغات سوء دشمنان نکنند و مردم درک کنند که مسئولین در کنارشان هستند و این موجب دلگرمی آنان است و باعث می‌شود که مردم بتوانند سختی‌ها را بهتر تحمل کنند.

جام جم آنلاین-زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها