ایلام - جام جم آنلاین :رییس کل دادگستری و معاونین به همره دادستان و دیگر مراجع قضایی، با زندانیان مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی دیدار کردند.
کد خبر: ۱۳۶۸۷۹۵
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ عمران علی محمدی در این دیدار گفت: در مدت تحمل حبس به خودسازی بپردازید و بازگشت سالمی به جامعه داشته باشید.

وی خطاب به زندانیان گفت: شیوه زندگی خود را اسلامی کنید و ارتباط خود را با خداوند متعال محکم تر کنید.

علی محمدی به آیاتی از کلام الله و احادیثی از ائمه اطهار علیهم السلام درباره تزکیه و خودسازی اشاره ای داشت و افزود: مراجع قضایی و مسئولین زندان در تلاشند مشکلات زندانیان حل شود و بازگشتی سعادتمندانه را به جامعه داشته باشند.

رییس کل دادگستری ایلام در جمع زندانیان گفت: به سمت کمالات حرکت کنید و از ظرفیت کارگاه ها، کلاس ها و برنامه های اصلاحی و تربیتی برای بازپروری نهایت استفاده را ببرید.

علی محمدی در ادامه به لزوم حرفه آموزی و تاثیر آن در زندانیان تاکید داشت و وضعیت بهداشتی داخل زندان را مطلوب ارزیابی کرد.

رییس کل دادگستری افزود: حقوق شهروندی در زندان به نحو احسن رعایت می شود و زندانیان از نحوه برخورد زندانبانان با آنان و کیفیت خدمت رسانی، ابراز رضایت داشتند.

در پایان این بازدید، رییس کل دادگستری، دادستان ایلام و قاضی ناظر بر زندان به بررسی پرونده های قضایی ۹۴ زندانی پرداختند.

اعطای تسهیلات قضایی؛ آزادی مشروط، اعطای مرخصی و رای باز، تعلیق و تعویق حبس، آزادی مشروط، عفو و... برای زندانیان واجد شرایط از جمله ارفاقات قانونی بود که در این بازدید بررسی شد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها