مدیرعامل بانک کشاورزی کشور اعلام کرد: اعتبار در نظر گرفته شده از سوی بانک کشاورزی برای طرح دامدار کارت بالغ بر ۱۵۰ هزارمیلیارد ریال است.
کد خبر: ۱۳۶۸۷۲۲

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، مهدی رضائی در میز خدمت بانک کشاورزی در ستاد رسیدگی به درخواست های مردمی سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی در تبریز اظهار کرد: اولویت اول بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۱ حمایت از تامین نهاده های کشاورزی در قالب دامدار کارت و سامانه بازارگاه است.

وی افزود: افزایش سقف اعتباری دامدار کارت از ۵۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان، کاهش  نرخ سود این تسهیلات از ۱۱ به ۱۰ درصد، تسهیل شرایط اعتبارسنجی و اخذ تضامین و بسیج تمام شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور برای صدور دامدار کارت و پرداخت تسهیلات خرید نهاده های دامی، از جمله اقداماتی است که بانک کشاورزی هم سو با سیاست های دولت و با هدف رونق واحدهای تولیدی دام و طیور و تامین امنیت غذایی کشور در دستور کار قرار داده است.

وی اظهار کرد: شعب منتخب بانک کشاورزی در راستای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و برای حمایت از تولیدکنندگان و رونق واحدهای تولیدی دام و طیور روزهای ۱۳ تا ۱۵خرداد آماده ارائه خدمت به واحدهای تولیدی دام و طیور می باشند. 


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها