مدیرعامل سازمان کشتارگاه خبر داد

آغاز اجرای طرح «قصابان امین» در تبریز

توسط وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفت

افتتاح واحد پرورش گوسفند در شهرستان شبستر

 وزیر جهاد کشاورزی واحد پرورش گوسفند «داشتی» در شهرستان شبستر را با ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح کرد.
کد خبر: ۱۳۶۸۷۲۱

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، سید جواد ساداتی‌نژاد که در جریان سفر یک روزه هیات دولت به آذربایجان شرقی، به شهرستان شبستر سفر کرده است، یک واحد پرورش گوسفند داشتی را در این شهرستان افتتاح کرد.

این واحد پرورش گوسفند با وسعت پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت، شیر و گوشت تولید می کند.
در این واحد ۵۰۰ راس دام مولد وجود دارد و ظرفیت کل آن تا یکهزار راس دام قابل افزایش است و منبع آب واحد پرورش گوسفند از آب قنات تامین می‌شود.

واحد پرورشی یاد شده برای ۱۶ نفر اشتغالزایی داشته و بهره بردار آن با ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه و بدون استفاده از تسهیلات بانکی در کمتر از یک سال کار خود را به اتمام رسانده است.

وزیر جهادکشاورزی همچنین پس از ورود به شبستر ابتدا به شهدای این شهرستان ادای احترام کرد. 

دیدار وزیر جهاد کشاوزی با خانواده شهید

ساداتی نژاد همچنین با خانواده مدافع سلامت اکبر امیریان دیدار و با اهدای لوح تقدیر به آنان گفت: در روزهایی که نه دستی به دوستی و نه آغوشی به گرمی می توانست حتی برای عزیزترین عزیزان باز شود، مدافعان سلامت بی پروا و جان برکف و متعهدانه و ایثارگر جهت شفای بیماران، مسئولیت پذیر و فداکارانه در صف مقدم ایستادند.

وی افزود: حضور خستگی ناپذ آنان در خط اول ایستادگی و صبر و استقامت در حفظ و حراست از سلامتی و جان مردم و تسکین آلام دردمندان قابل ستایش و تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: وجود پرمهر و نیکوکار مدافعان سلامت در جای جای خاطره مردم ایران خواهد ماند و فراموش نخواهد شد؛ همانان که در لحظه های عبوس نا امیدی با تلاش بی وقفه و جان برکف و مهربانانه در کنار مردم سرزمین مان غزل های امید خواندند و افتخارآفرین عمل کردند؛ بی تردید فرهنگ ایثار و جهاد عاشقانه ای را که تدریس کردند تا همیشه در اذهان همگان به یادگار خواهد ماند.

میدان تره‌بار بخش شندآباد شهرستان شبستر توسط وزیر جهاد کشاورزی کلنگ‌زنی شد

میدان تره‌بار شندآباد در شهرستان شبستر کلنگ‌زنی شد، این پروژه 11 هکتاری با اعتباری افزون بر سه هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی با مشارکت و همکاری شهرداری و شورای شهر شندآباد اجرایی می‌شود.
با تکمیل این میدان در فاز اول ۶۰ غرفه سردخانه ۱۵۰ متری  و ۶۰ غرفه عرضه محصول و فروش ۱۵۰ متری احداث می‌شوند.

 سید جواد ساداتی‌نژاد که به همراه رئیس جمهور و هیات دولت به آذربایجان شرقی سفر کرده است، به صورت همزمان ۳۲ پروژه بخش کشاورزی در آذربایجان شرقی را افتتاح کرد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها